شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

اندر حکایت ناتمام ماندن پروژه چمن مصنوعی بیرم

با وجود تمام وعده ها، همچنان خبری از عملیاتی شدن زمین چمن بیرم لارستان نیست. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، بخش بیرم لارستان کماکان بدون زمین…

با وجود تمام وعده ها، همچنان خبری از عملیاتی شدن زمین چمن بیرم لارستان نیست.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، بخش بیرم لارستان کماکان بدون زمین چمن، بخش چاهورز لامرد فردا پنجمین چمن زمین چمن خود را افتتاح می کند.

مدیر کلی که یک ماه پیش در نماز جمعه بیرم طی تماس تلفنی مهندس حسین زاده نماینده مردم وعده آغاز عملیات اجرایی پروژه زمین چمن بزرگ بیرم لارستان در شنبه هفته بعدش  را داده بود، فردا به بخش چاهورز لامرد می آید تا پنجمین زمین این بخش تازه تاسیس را افتتاح کند.

در خبرها آمده است که عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس فردا به بخش چاهورز لامرد سفر می کند.

گفتنی است اخیرا طبقه اعلام خبر دفتر نماینده محترم اعتبار  یک میلیارد و صد میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت نفت بصورت اختصاص صد در صدی جهت زمین چمن بزرگ بیرم اختصاص یافته است که متاسفانه هنوز که هنوز است این پروژه بصورت نیمه کاره راه شده است.

از مسئولان توقع داریم این وعده بی عمل و این پروژه نیمه تمام ۳ ساله را که خواسته بحق جوانان بیرم است را از مدیرکل پیگیری کنند.

میلاد لارستان: این دغدغه به حق مردم و جوانان بیرم در حدود یک هفته پیش از سوی خبرنگار میلاد لارستان با رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در میان گذاشته شد که این مسئول گفت که موضوع را می بایست از اداره کل ورزش فارس پیگیری می کند. با وجود پیگیری مجدد این مهم از طرف خبرنگار میلاد لارستان تاکنون پاسخی قابل عرض از مسوول اداره ورزش لارستان داده نشده است.

عکس: آرشیو

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین