پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش هنرمندان لارستانی در سوگواره عاشورایی استان فارس

برگزیدگان هفدهمین سوگواره عاشورایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایبنا، جاماندگان از…

برگزیدگان هفدهمین سوگواره عاشورایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایبنا، جاماندگان از هجرت، سعادت، شهادت و هم‌رکابی و حضور در خیمه‌گاه حسین (ع) و نوجوانان و جوانان حاضر در کربلا، موضوعات سوگواره هفدهم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس را تشکیل می‌داد.

اعضای نوجوان مراکز، نونگاه و نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال)، (در سطح استان)، مربیان مراکز و کارکنان دفتر استان آثار خود را به سوگواره ارسال کردند.

محورهای سوگواره در بخش فرهنگی شامل: معرفی کتاب به صورت مجازی، قصه‌گویی، تحقیق و پژوهش و مداحی تعریف شده بود. شعر، داستان، متن ادبی و خاطره‌نویسی نیز محورهای بخش ادبی سوگواره بود و در بخش هنری نیز علاقه‌مندان می‌توانستند در زمینه نقاشی، پوستر و پویانمایی فعالیت و به خلق اثر بپردازند.

آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره، داوری و برگزیدگان هر بخش معرفی شدند. بر این اساس در بخش هنری نیز سه برگزیده از لارستان داشت که فرانک پور‌علی رتبه اول بخش اعضا در قالب «نقاشی» را با راهنمایی منصوره تقوی‌فرد به خود اختصاص داد. منصوره تقوی‌فرد و لیلا باقر‌نژاد نیز هر دو در بخش مربیان، مقام اول را در قالب‌های «نقاشی» و «پوستر» به دست آوردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین