سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فقط 50 درصد جمعیت لارستان، خنج و اوز واکسن زده اند

معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه اتباع خارجه بالای ۱۸سال واکسینه می‌شوند، گفت: تنها نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال منطقه واکسن زده‌اند. به گزارش…

معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه اتباع خارجه بالای ۱۸سال واکسینه می‌شوند، گفت: تنها نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال منطقه واکسن زده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان حامد هاشمی با اشاره به اینکه اتباع خارجی مقیم ایران می توانند با مراجعه به مراکز منتخب واکسیناسیون واکسینه شوند اظهارداشت: تنها شرط لازم برای واکسیناسیون ثبت اطلاعات مراجعه کنندگان در سامانه سیب است.

معاون فنی معاونت بهداشت تصریح کرد: اتباعی که اطلاعات آنها در سامانه سیب ثبت نشده می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز جامع سلامت و یا خانه بهداشت محل سکونت نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به جمعیت کل بالای ۱۸ سال حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در کل حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ۲۰۱ هزار ۷۶۱ نفر بالای ۱۸ هستند که از این تعداد تنها ۱۰۱ هزار ۳۱۸ نفر یعنی تقریبا ۵۰ درصد جمعیت واکسینه شده اند.

هاشمی با بیان اینکه از نظر موجودی واکسن ماشینی نداریم و به تعداد کافی واکسن موجود است افزود: متاسفانه هنوز نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال یعنی ۱۰۰ هزار ۴۴۳ نفر واکسن خود را دریافت نکرده اند که با توجه به عدم ازدحام و خلوت بودن مراکز تزریق واکسن از همه خواستارم برای ایجاد ایمنی در منطقه و ارتقا سلامت جامعه هرچه زودتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فقط 50 درصد جمعیت لارستان، خنج و اوز واکسن زده اند”

  1. 2 گفت:

    باید بنویسیم خوشبختانه زیرا واکسن نیست واکسم باعث کشتار شده و متاسفانه رسانه ها سکوت کرده اند همانگونه که در جریان کاهش جمعیت با سازمان بهداشت(کشتار جهانی) همکاری شد و خسارت غیر قابل جبران به وجود آورد منتظر سیل مرگ عقیمی و سرطان باشند آنها که واکسم را ترویج می کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین