جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برافراشتن پرچم عزای اربعین حسینی توسط کوهنوردان گروه شهید چمران لارستان

  با فرا رسیدن پاییز گویی بهار کوهنوردان لارستان از راه رسید‌؛ چنانکه فصل جدید برنامه های کوهنوردی گروه شهید چمران نیز آغاز شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

 

با فرا رسیدن پاییز گویی بهار کوهنوردان لارستان از راه رسید‌؛ چنانکه فصل جدید برنامه های کوهنوردی گروه شهید چمران نیز آغاز شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، همزمان با از سرگیری کوهنوردی های هفتگی این گروه در نخستین جمعه پاییز و در آستانه اربعین حسینی، پرچم عزای سیدالشهداء در اقامتگاه کوهستانی «بوستان دوستان» برافراشته شد.

یعقوب موحدی – پایه گذار برنامه های عمومی و رسمی کوهنوردی در لارستان در حدود ٢٠ سال پیش- صبح جمعه دوم مهرماه ١۴٠٠ نخستین برنامه کوهنوردی فصل جدید را تنها با همراهی  خلیل بامدادی – از اعضای کهنه کار این گروه- استارت زد تا نشان دهد که همواره در اجرای برنامه های کوهنوردی، «استمرار و انضباط» را در درجه اول اهمیت قرار می دهد، با این حال او همواره از عموم علاقه مندان به کوهنوردی دعوت می کند تا برای حفظ و تقویت سلامتی و شادابی خود، هر هفته جمعه ها ساعت ۵:۴۵ صبح در میدان قبله شهرجدید لار حاضر شوند و در برنامه کوهنوردی این گروه شرکت کنند.

موحدی سال گذشته با همیاری کوهنوردان، در ارتفاعات مشرف بر پارک جنگلی شهر لار، فضایی تفرجگاهی برای استفاده علاقه مندان طبیعت آماده و آن را «بوستان دوستان» نامگذاری کرد؛ محلی که برنامه های هفتگی این گروه معمولاً در آن مسیر برگزار می شود.

او اکنون با اشاره به ضرورت ساخت یک آب انبار کوچک برای تأمین آب مورد نیاز درخت های کاشته شده در تفرجگاه ١١۶۵ متری بوستان دوستان، از خیران با همت لارستان برای نقش آفرینی در ساخت این بنای عام المنفعه دعوت به مشارکت کرد.

علاقه مندان به شرکت در برنامه های کوهنوردی گروه شهید چمران یا نیک اندیشان راغب به مشارکت در ساخت آب انبار برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه ٠٩١٧٧٨١١٣۶۵ به نام یعقوب موحدی تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برافراشتن پرچم عزای اربعین حسینی توسط کوهنوردان گروه شهید چمران لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    گروهی که تو پاییز برگزار بشه …. گروه نیست….جنابعالی در کوهنوردی لارستان به دلیل تفکرات تک محوری رشدب نکرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین