جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

قابل‌توجه مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در فراخوان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما در فارس، جایگاه «لارستان» کجاست؟

علی‌رغم تولید ۹۰۰۰ تن خرما در سال جاری ، ابزار تولید مناسب و فرآوری بایسته در منطقه لارستان میسر نیست.  بارها این مطلب نوشته‌شده ولی پاسخی دریافت‌نشده، گویی بین رسانه…

علی‌رغم تولید ۹۰۰۰ تن خرما در سال جاری ، ابزار تولید مناسب و فرآوری بایسته در منطقه لارستان میسر نیست.

 بارها این مطلب نوشته‌شده ولی پاسخی دریافت‌نشده، گویی بین رسانه و جهاد کشاورزی اختلافی دیرینه است که اینان برای خود می‌نگارند و آنان برای خویش بیل می‌زنند. غافل از این‌که آنچه نگارش می‌یابد دلسوزانه و برای گسترش  و تعالی تولیدات منطقه است. سزاوار نیز خرماهای بخش‌های تولیدی لارستان به شهرهای هم‌جوار ارسال شود و بنام آن شهرستان‌ها بسته‌بندی و فروخته شود .

اکنون که شیراز فراخوان نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما داده، لارستان در بسته‌بندی، تقسیم‌بندی، فرآوری و صنایع وابسته با محور قرار دادن محصول خرما  چه کرده و از اقسام خرماهای موجود، چگونه و به چه ترتیبی بهره‌برداری نموده‌است؟

 در این موقعیت حساس، تعلل کردن و سستی نمودن شایسته نیست.

 شما با برنامه‌ریزی کاری کنید که بتوانید عملاً مردم را به تولید بیشتر و بهتر ترغیب نمایید. منطقه ما با توجه به وجود اداره استاندارد، اداره گمرک و فرودگاه بین‌المللی، بهترین امکانات برای صادرات را داراست و سستی در آن گناهی نابخشودنی است.

 شایسته‌است، لارستان فعالانه در نمایشگاه خرما شرکت نموده و برای صادرات اقسام خرما خود را مهیا نماید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “قابل‌توجه مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در فراخوان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خرما در فارس، جایگاه «لارستان» کجاست؟”

  1. 2 گفت:

    در همه کارها اوضاع به این شکل است صنعت معدن تجارت چه کرده؟ راه اندازی کارگو جهت صادرات به کجا رسید؟ انتقال پول از چه طریقی باید انجام گردد ؟

  2. لارستانی گفت:

    باجدا شدن جویم از لارستان دیگر کشاورزی لارستان خیلی ضعیف میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین