سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

شش پروژه ورزشی آموزش و پرورش لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد

شش پروژه ورزشی آموزش و پرورش لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، به…

شش پروژه ورزشی آموزش و پرورش لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی در مراسماتی جداگانه با حضور مهندس قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و هیئت همراه و دکتر اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و معاونین پرورشی و آموزش ابتدایی این مدیریت، سه پروژه زمین چمن مصنوعی در دبیرستان های تیزهوشان شهید بهشتی، شاهد شهدای گمنام و غیر دولتی آفاق رسما افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور این هیات سالن ورزشی زنده یاد حاج احمد محسنی مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح  پروژه حیاط پویا و کلنگ زنی چمن مصنوعی در دبستان نجف پناه نیز از دیگر برنامه ها بود که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

هزینه های ساخت این پروژه های ورزشی که توسط خیرین و اعتبارات دولتی و با تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش لارستان به ویژه امیر رهگذر کارشناس سابق تربیت بدنی این مدیریت پیگیری و تامین اعتبار شده است.

پروژه مدرسه پویا(حیاط پویا) دبستان نجف پناه با اعتبار پروژه ۶۰ میلیون تومان توسط خیر و ۱۵ میلیون تومان اعتبارات استانی و فنس کشی دو‌ر پروژه ۴۰ میلیون تومان توسط خیّر انجام شده و نیز کلنگ زنی احداث چمن مصنوعی دبستان نجف  پناه که مبلغ ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار توسط خیر پرداخت می شود.

همچنین برای افتتاح چمن مصنوعی شادروان محمدامین زرگری مدرسه تیزهوشان برای زیرسازی مبلغ ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات مدرسه و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیر دکتر زرگری پرداخت شده است.

جهت افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شاهد شهدای گمنام با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تامین اعتبارات توسط اولیا و مدرسه و مبلغ ۷۰ میلیون تومان توسط خیر اکرمی فراهم شده است.

برای افتتاح چمن مصنوعی مدرسه آفاق با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط مدیر مدرسه آقای عادل تامین شده است.

همچنین افتتاح سالن کلاس درس تربیت بدنی شادروان حاج احمدمحسنی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط خیر، مبلغ ۴۵ میلیون تومان اعتبارات استانی و مبلغ ۶۰ میلیون تومان اعتبارات آموزش و پرورش لارستان تامین شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین