جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جاده مرگ به ماشین پلیس راه هم رحم نکرد/دوبانده سازی محور جهرم-لار به بندرعباس همچنان لاک پشتی

  جاده محور جهرم-لار به بندرعباس معروف به جاده مرگ که بطور متناوب شاهد حوادث ناگوار رانندگی است، این بار خودروی پلیس را طعمه خود کرد. به گزارش میلاد لارستان…

 

جاده محور جهرم-لار به بندرعباس معروف به جاده مرگ که بطور متناوب شاهد حوادث ناگوار رانندگی است، این بار خودروی پلیس را طعمه خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان عصر پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ در جاده لار به جهرم معروف به جاده مرگ بار دیگر یک حادثه ناگوار اما این بار برای نیروهای خدوم پلیس راهنمایی و رانندگی رخ داد.

در این خصوص فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۸ جاده لار به جهرم رخ داده است، اظهار داشت: در این حادثه یک خودروی وانت پیکان از مسیر منحرف و تجاوز به چپ با یک دستگاه خودروی جمعی این قرارگاه برخورد می کند.

حمدالله هوشمندی با بیان اینکه این تصادف ۳ مصدوم به همراه داشته است، افزود: ۲ تن همکاران بعنوان راننده و سرنشین خودروی پلیس و یک راننده خودروی وانت پیکان در این حادثه آسیبی جزئی دیدند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی هر سه مصدوم مساعد گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه هر دو خودرو خسارت مالی دیده اند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جاده جهرم-لار به بندرعباس در زمره ۱۰ جاده خطرناک  و بسیار پرتردد محسوب می شود و سالیانه حوادث تلخ و جبران ناپذیری در آن رخ می دهد که طولانی شدن کار دوبانده سازی این محور ملی و ترانزیتی از مطالبات تکراری مردم شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جاده مرگ به ماشین پلیس راه هم رحم نکرد/دوبانده سازی محور جهرم-لار به بندرعباس همچنان لاک پشتی”

  1. ناشناس گفت:

    پیشنهادمیگرددتاوقتی احداث بانددوم راه بطور کامل انجام نشده برای مسیررفت ازراه فعلی استفاده شود وراه برگشت ازمسیرخورده دره کاریان بیدشهر کوره اوز گراش لار استفاده گردد ضمنا شهرهای جویم بنارویه شرفویه وبریزهم میتوانندبترتیب ازمسیرفرشته جان ونیرحسن ابادمارمه به سمت اوربرامسیررفت به لاراستفاده نمایند این ساده ترین وکم خرج ترین راه برای حل این مسئله خواهد
    بابررسی نقشه راههای موجودمیتوان براحتی این مسئله رادرکمترین زمان لااقل بطورموقت وشایدهم برای همبشه حل شود …ومن الله توفیق …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین