سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 36

تصاویر: تابلوهایی که شهر لار را تابلو کرده‌اند!

تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران در شهر لار وضعی بسیار افتضاح و ضایع دارند. به گزارش میلاد لارستان، چندی پیش مطلبی با عنوان «قابل توجه شهرداری لار؛ تابلوهای بر باد…

تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران در شهر لار وضعی بسیار افتضاح و ضایع دارند.

به گزارش میلاد لارستان، چندی پیش مطلبی با عنوان «قابل توجه شهرداری لار؛ تابلوهای بر باد رفته نیاز به ترمیم یا تعویض دارند!!» در این پایگاه خبری منتشر شد که بازخوردهای زیادی در سطح شهر به همراه داشت.

در ادامه از سوی شهروندان و مخاطبان مطالب و پیام‌های زیادی برای پایگاه خبری میلاد لارستان ارسال شد و خواستار بازنشر و تهیه تصاویر سایر تابلوهای راهنمای سطح شهر لار شدند که وضعیتی بسیار نامطلوب دارند که به گفته مردم نبودشان بهتر از بودنشان است!!

تابلوها که به شکلی، شکل دهنده مناظر شهری محسوب می‌شوند، متأسفانه در شهر لار با ساده‌انگاری مدیران مربوطه، به جلوه‌ای زشت و کَریه درآمده‌اند و ظاهرشان با محیط شهری هیچ تناسبی ندارد.

ترمیم تابلوها و تعویض و نصب متون برروی آن را می‌توان با کمترین هزینه و در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن و با حداقل‌ترین نیرو انجام داد اما متأسفانه و صد حیف که چنین نمی‌شود!!

مردم انتظار دارند که چنین موارد ساده را بدون نیاز به تذکر به شکل معمول از سوی نهادهای مرتبط پیگیری و اجرا کرد.

 

 

 

 

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تصاویر: تابلوهایی که شهر لار را تابلو کرده‌اند!”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه متاسفانه لار در تمامی زمینه های شهری روز به روز عقب افتاده تر میشود.کل کار شهرداری شده جمع آوری زباله و آبیاری چمن های رنگ و رو رفته.هیچ کار عمرانی در این ۸ ماه از سوی شهرداری انجام نگرفته است.همه چیز هر روز خرابتر می‌شود. از روشنایی بلوارها و میادین گرفته تا آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و ورودی های زشت و پارک شهر زشت تر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین