پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ساخت ساختمان جدید شهرداری لار سرعت می‌گیرد

ساختمان در حال احداث شهرداری لار که ساخت آن از حدود ۶ سال پیش آغاز شده، تاکنون مراحلی همچون اسکلت، دیوار چینی و بخشی از تاسیسات مکانیکی را پشت سر…

ساختمان در حال احداث شهرداری لار که ساخت آن از حدود ۶ سال پیش آغاز شده، تاکنون مراحلی همچون اسکلت، دیوار چینی و بخشی از تاسیسات مکانیکی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ این پروژه بزرگ به دلیل تامین منابع مالی از محل درآمدی شهرداری، در چند سال اخیر پیشرفت لاک پشتی داشته است.

از یازدهم تیرماه سال جاری که اصغر فرودی رسماً به عنوان شهردار لار معرفی شد، ساختمان جدید شهرداری یکی از پروژه های نیمه تمامی بود که در دستور کار قرار گرفت.

اصغر فرودی در اوایل مسئولیت به عنوان شهردار لار، به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری از این پروژه بازدید کرد. فرودی پس از بازدید، دستور تشکیل جلسه فوری داد. در این جلسه مقرر شد طی یک سال آینده، واحدهای شهرداری به ساختمان جدید منقل شود.

مهمترین مسئله در این زمینه، تامین منابع مالی بود. پیگیری های لازم انجام شد. شهردار لار با سفر به پایتخت و همچنین به مرکز استان و رایزنی های متعدد، موفق شد اعتبارات و تسهیلاتی را از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بانک شهر جذب کند. منابع مالی شهرداری هم به این منابع افزوده شد.

جلسات مختلف با حضور شهردار، اعضای شورا و مهندسین و ناظرین و پیمانکاران پروژه برگزار شد. نقشه های معماری و تاسیساتی به روزسانی شد.

و اکنون چندماهی است که این پروژه نیمه تمام ۶ سال بر زمین مانده، جانی دوباره گرفته است. مراحل تکمیلی تاسیسات مکانیکی و برقی در حال اجراست. کار محوطه سازی هم آغاز شده است.

بابک شجاعی مهندس ناظر ساختمان در حال احداث شهرداری لار اعلام کرده: این پروژه دارای سه طبقه مجزا شامل بخش های اداری، آمفی تئاتر و سرویس بهداشتی است. قرار است در فاز اول بخش اداری و بخش های مورد نیاز تکمیل شود و تا اواخر سال آینده، شهرداری لار به این ساختمان جدید الاحداث منتقل شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ساخت ساختمان جدید شهرداری لار سرعت می‌گیرد”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي بابك شجاعي نگفته اند از چه محلي ميخواهند ساختمان شهرداري به پايان برسانند.يقين داشته باشيد اينهم يكي از حرف هاي بدون عمل است و خود اقاي شجاعي خوب ميدانند.شهرداري به زور حقوق كاركنان پرداخت ميكند.بقول كاركنان شهرداري در طول يكماه دو پروانه ساختمان صادر نميشود.البته اينهم ناشي از عملكرد كارمندان ساختمان شهرداري ميباشد كه گفته اند ما نمي گذاريم و نمي كنيم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین