پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار با وام از بانک شهر

در سفر فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار به تهران، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار مصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به…

در سفر فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار به تهران، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار مصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار که به منظور پیگیری مسائل شهر و شهرستان به تهران سفر کرده اند، در ادامه برنامه های سفر کاری خود در پایتخت، با حضور در ساختمان مرکزی بانک شهر به طور جداگانه با جواد عطاران رئیس هیئت مدیره و محسن رنجبر معاون امور شهرداری های بانک شهر دیدار و گفتگو کردند.

تصویب پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک شهر به شهرداری لار به منظور ادامه ساخت و تکمیل ساختمان جدید شهرداری از مهمترین نتیجه این دیدار بود.

این مبلغ تسهیلات در سال آینده برابر با پیشرفت فیزیکی کار به صورت فاز به فاز به شهرداری لار پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ساختمان در حال احداث شهرداری لار که در حال حاضر مراحل پایانی کار تاسیساتی را پشت سر می گذارد، به زودی کار نازک کاری آن آغاز خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار با وام از بانک شهر”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي شهردار محترم ساخت شهرداري جديد از واجبات است ولي اول ساخت كاركنان شهرداري بوده كه از ساختمان شهرداري واجبتر و مهمتر است.بعضي از كاركنان شهرداري نه تنها كار مردم را انجام نمي دهند بلكه به ارباب رجوع توهين هم ميكنند و ميگويند انجام نمي دهيم وهرجا ميخواهي برو.ترا به خدا قسمت مي دهيم به داد مردم برسيد

    • مهندس گفت:

      قربون دهنت، هرکی بخواد تو این شهر سرمایه گذاری کنه یا اینکه بخواد ساخت و سازی انجام بده که در نهایت بواسطه هزینه پروانه به نفع شهرداری و مردم هم هست، با رفتارهای زننده و بسیار سطح پایین پرسنل شهرداری ناامید و پیشمون میشه.
      شهرداری تا فکری به حال این جو بسیار بدش نکنه هیچ پیشرفتی نمیکنه.

  2. دیده بان گفت:

    جدی می فرمائید؟ !!!!

  3. حسام بندري گفت:

    ساختمان قبلی شهرداری میبایست تبدیل به خوابگاه شود برای دانشجویان. تخت های سه طبقه عمودی دران جا قرار داده شود برای دانشجویان……. سوله ای وجود دارد در اداره برق ،فلکه طاووس، که میتوان انرا به خوابگاه دانشجویان تبدیل کرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین