یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

برای شنیدن آمار و ارقام به تهران نمی‌آییم؛فکری برای اختصاص بودجه جاده مرگ کنید!!

در بیانیه اول کاروان مردمی پیگیری مشکلات جاده مرگ آمده است: برای شنیدن آمار و ارقام به تهران نمی‌آییم؛ فکری برای اختصاص بودجه ویژه‌ای به جاده لار- بندرعباس و لار-…

در بیانیه اول کاروان مردمی پیگیری مشکلات جاده مرگ آمده است: برای شنیدن آمار و ارقام به تهران نمی‌آییم؛ فکری برای اختصاص بودجه ویژه‌ای به جاده لار- بندرعباس و لار- جهرم کنید.

به گزارش میلاد لارستان، جمعی از فعالان اجتماعی لارستان به صورت خودجوش قرار است روز شنبه با حضور در تهران و مقابل وزارتخانه راه و شهرسازی نسبت به بی‌توجهی‌ها به جاده مرگ جهرم- لار- بندرعباس تجمع کنند، نخستین بیانیه خود را به شرح ذیل صادر کردند:

بانیان این کاروان در بیانیه اول که امروز منتشر کرده‌اند از مسئولان خواسته‌اند غیر از وزارت راه، وزارت‌خانه‌های نفت و صمت نیز برای راه‌سازی وارد میدان شوند و برای این خواسته دلایلی نیز مطرح کرده‌اند. در این بیانیه همچنین بر راه‌اندازی اداره‌کل راهداری در لارستان نیز تاکید شده است. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ما مردم لارستان سال‌هاست داغ فرزندان خود را در جاده‌های پرتردد لار- بندرعباس و لار- جهرم دیده‌ایم و جز وعده بی‌عمل از مسئولان نشنیده‌ایم. اینک طاقتمان طاق و داغ بر داغ‌هایمان افزون شده و برای عرض تظلم به نزد شما می‌آییم.

توقع و استدعا داریم که وزیر محترم نفت در کنار وزیر محترم راه برای دو بانده شدن راه لار- بندرعباس و لار- جهرم مشارکت کنند چرا که بخش مهمی از بار ترافیک این مسیر به خاطر تردد خودروهای حمل سوخت است و مشارکت آن وزراتخانه در احداث راه در شهرستان‌های مختلف حوزه راه و شهرسازی لارستان مسبوق به سابقه است.

وزیر محترم صمت حتما اطلاع دارند که بخشی از بار ترافیکی بندرعباس- شیراز را محموله‌های صنعتی تشکیل می‌دهد‌. انتظار داریم برای توسعه این راه مشارکت موثری داشته باشند. ان‌شاالله روز شنبه وزیر صمت را در جمع خود ببینیم و راهکار ایشان را در این زمینه بشنویم.

از نماینده محترم لارستان، خنج، گراش و اوز تقاضای عاجل داریم که در روزهای باقی مانده با وزیر نفت و صمت نیز رایزنی کنند تا در اجتماع روز شنبه کاروان مردمی حضور داشته باشند و نیازی به تجمع‌های دیگری در برابر وزارت نفت و صمت نباشد.

یکی از مطالبات به‌حق مردم و مسئولان لارستان در سال‌های اخیر تاسیس اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده است که با دخالت غیرمسئولانه عواملی از دولت قبل با مانع رو‌به‌رو شده است. از وزیر محترم راه و شهرسازی انتظار می‌رود این مصوبه بر زمین مانده را اجرایی کنند تا راه خدمت‌رسانی برای مسئولان راه و شهرسازی لارستان هموار شود.

و سخن آخر اینکه ما برای شنیدن آمار و ارقام به تهران نمی‌آییم. خواهشمند فکری برای اختصاص بودجه ویژه‌ای به جاده لار- بندرعباس و لار- جهرم کنید.

کاروان مردمی پیگیری جاده مرگ

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین