شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بزرگراه دکتر دادمان کجاست؟

    بزرگراه شهید دکتر دادمان خط ارتباطی بین شهرهای لار،گراش و اوز است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، بزرگراه دکتر دادمان شش بانده ازلار به گراش وچهار…

 

 

بزرگراه شهید دکتر دادمان خط ارتباطی بین شهرهای لار،گراش و اوز است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، بزرگراه دکتر دادمان شش بانده ازلار به گراش وچهار بانده از گراش به اوزبا توجه به روابط متقابل دیرینه وهمچنین مراودات تجاری و مالی و اداری وصنعتی به طول ۱۵ کیلومتر از لار به گراش وپس از آن به طول ۲۵ کیلومتر از گراش به شهر اوزدر سال ۱۳۸۰ با همت و تلاش نمایندگان و فرمانداران ومدیران اداره کل راه وشهرسازی ادوار مختلف احداث وهم اکنون روزانه بیش از هزار خودرو سبک وسنگین در این بزرگراه ایمن واستانداردبصورت شبانه روزی در حال تردد هستند.

این بزرگراه باعث رونق ارتباطات تجاری واقتصادی وصنعتی ودرمانی بین این سه شهرستان گردیده وامکان سرمایه گذاری های سنگین را از سوی تجار وسرمایه گذاران شهرستانهای فوق محقق وزمینه اشتغال پایدار را فراهم کرده است.

مردم محترم شهرستانهای گراش واوز با عبور از این بزرگراه ومتصل شدن به بزرگراه کمربندی شهید سلیمانی لار به طول ۷ کیلومتربه راحتی به اتوبان و آزاد راه بندرعباس.شیرازکه در حال احداث بوده ویکی ازخطوط ترانزیتی امن واستاندارد میباشد دسترسی داشته وبا آسایش خاطر به بندر عباس مرکز استان هرمزگان وشیراز مرکز استان فارس مسافرت می‌کنند.

بزرگراه شهید دادمان با تلاش مسئولین وقت در سال ۱۳۹۰ با احداث خط اتوبان چهار بانده به طول ۲۵ کیلومتر از شهر گراش به شهر اوز متصل ومردم محترم شهرستان اوز نیز از این نعمت بزرگ برخوردار شدند.

چنانچه با همت مسئولین دراتوبان شهید دادمان از شهرستان اوز به شهرستان همیار و هم جوار خنج ادامه یابد،این اتوبان ۵۰ کیلومتری که یکی از طرح های ملی نیمه تمام دولتی بوده نزدیک به ۷ شهرستان و ۲۰۰ بخش و روستا در جنوب فارس از نعمت جاده ایمن برخوردار واین خط ترانزیتی بهترین و سریع ترین خط ارتباطی شهرستان گراش به بخش های ارد وفداغ و روستا های تابعه خواهد بود .

امیداست با همت و تلاش نماینده حوزه انتخابیه وفرمانداران شهرستانهای گراش، اوز و خنج و مدیر کل راه وشهرسازی واستاندار فارس موضوع تخصیص اعتبار به این پروژه کددار در قالب طرحهای نیمه تمام دولتی از طریق سازمان برنامه اقدام و پیگیری لازم صورت گیرد.

نگارنده: عبدالرضا علیزاده

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “بزرگراه دکتر دادمان کجاست؟”

  1. ناشناس گفت:

    بزرگراه شهيد دادمان حدفاصل لار پليس راه متاسفانه فاقد روشنايي مناسب بوده ومردم از اين وضعيت رنج مي برند. اين نارسايي سالهاست ادامه دارد و بنظر ميرسد متولي ندارد. شايدوشايد اصحاب رسانه انرا پيگيري كنند

  2. از لارستان. بزرگ گفت:

    به جای جاده فرعی. وباریک. چک. چک باید. جاده اصلی. خنج. اوز. گسترش. ودو بانده شود که مراکز. لار گراش. اوز. وخنج به هم واصل شود

  3. تاجر اوزی. از امارات گفت:

    همه مردم خنج. اوز موافق اند که ادامه اتوبان وبزرگراه. دادمان که از لار . تا اوز. ادامه دارد. تا شهرستان خنج هم. ادامه پیدا کند زیرا ۴ شهرستان. لار گرا ش. اوز. وخنج. ودر ادامه. تا لامرد. ومهر و…….همه را متصل هم. میکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین