جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دستور فرماندار جهرم برای افزایش گشت‌های پلیس در محور جهرم به لار

فرماندار ویژه جهرم خواستار افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتي شهرستان به خصوص محور جهرم به لار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم، …

فرماندار ویژه جهرم خواستار افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتي شهرستان به خصوص محور جهرم به لار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اخبار جهرم،  شعبانی در جلسه شورای ترافیک شهرستان جهرم اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته شاهد چندین تصادف منجر به فوت و مصدوم در محورهای مواصلاتی شهرستان بودیم که سریعا باید علل و عوامل حادثه بررسی و در راستای رفع نقاط حادثه خیز اقدام شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه باید حفظ جان شهروندان و هموطنان مهم ترین اولویت و دغدغه دستگاه های عضو شورای ترافیک باشد، افزود: گشت های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتي شهرستان به خصوص محور جهرم به لار افزاش یاید.

وی ادامه داد: با نظارت و تعامل دستگاه‌های عضو شورای ترافیک و پیگیری مصوبات، شاهد کاهش تصادفات و مرگ و میر در شهرستان باشیم.

رئیس شورای ترافیک شهرستان جهرم تاکید کرد: اداره راهداری و راه و شهرسازی به همراه پلیس راه، شهرستان ظرف ۴۸ ساعت آینده از محورهای مواصلاتی بازدید و نقاط حادثه خیز شناسایی و در جهت رفع و ساماندهی آن اقدام فوری شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه از این پس هیچ سرعتگیر و سرعت‌کاه در سطح شهر اجرا نمی شود مگر اینکه استاندارد و مورد تایید دفتر فنی شهرداری و پلیس راهور باشد، گفت: تلاش خواهد شد در آینده نزدیک با نصب دوربین های کنترل ترافیک، سرعتگیر ها کاهش و حذف شود.

شعبانی با اشاره به اینکه اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است، بیان داشت: باید به دو مقوله فرهنگ سازی و آموزش توجه ویژه ای شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان جهرم با بیان اینکه هدف از اجرای اصلاح هندسی میدان‌ها کاهش تخلفات و تصادفات و همچنین روان‌سازی ترافیک است، تاکید کرد: توقع داریم اصلاح هندسی میادین با سرعت بیشتری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دستور فرماندار جهرم برای افزایش گشت‌های پلیس در محور جهرم به لار”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود بربندگان صالح خدا كه همان جناب اقاي شعباني فرماندار محترم جهرم ميباشد.نامبرده چقدر زيبا موضوع را كارشناسي كرده و و چه دلسوزانه دارن پيگيري ميكنند. خداي سبحان خير دهد به افرادي كه در بهسازي و دوبانده كردن محورهاي ارتباطي جهرم-لار و لار-بندرعباس تلاش مي كنند و جادارد از اقاي حسين زاده نماينده مجلس هم خيلي تشكر كنيم چونكه خيلي زحمت كشيدند خدا خيرشان دهد

  2. ناشناس گفت:

    باید کار اساسی انجام بشه. با گشت نامحسوس و جریمه مشکل حل نمیشه. تا جاده درست نشه .این ساریو ادامه داره. تکمیل و دوبانده کردن جاده مرگ از هر کاری واجبتره. اما کو وجدان بیدار. البته ناگفته نماند باید فرهنگ رانندگی هم تغییر جدی بکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین