یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

 تکمیل پروژه بزرگراه جهرم به لار حیاتی است

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه بزرگراه جهرم به لار حیاتی است. جلسه کارگروه‌های عمرانی و مسکن شهرستان جهرم با حضور محمدرضایی رضایی…

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه بزرگراه جهرم به لار حیاتی است.

جلسه کارگروه‌های عمرانی و مسکن شهرستان جهرم با حضور محمدرضایی رضایی نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس، شعبانی فرماندار ویژه جهرم و جمعی از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی و پیمانکاران در فرمانداری برگزار شد.

دز این نشست، نماینده مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بزرگراه جهرم به لار برای همه‌ی مسئولین در اولویت است و برای تکمیل این مسیر به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم. بر این باورم که باید چنان تلاش کنیم که روند اجرای این پروژه چنان تسریع شود، که تکمیل این پروژه برای یک روز زودتر هم، حیاتی محسوب شود.

وی افزود: خوشبختانه تزریق منابع مالی به پروژه در سطح کشور نسبت به سالیان گذشته بهتر شده است. با وجود مشکلات اقتصادی، پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم معطل نمانده و به تعطیلی کشانده نشده است.

رضایی تصریح کرد: بحث تخصیص سوخت به پروژه‌ها بسیار مهم است. به وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش فراورده‌های نفتی تاکید کرده‌ایم که هیچ پروژه‌ای به دلیل کمبود سوخت نباید تعطیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر خود لازم‌ می‌دانیم به صورت ماهانه وضعیت پروژه های عمرانی در سطح شهرستان جهرم را پیگیری و رصد کنیم.

وی اضافه کرد: به دنبال کاهش نرخ سود بانکی در حوزه ساخت مسکن مخصوصا برای جامعه هدف با دهک‌های پایین هستیم. نرخ سود بانکی باید کاهش پیدا کند. همچنین شهرداری‌ها باید هزینه‌های پروانه را کاهش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ تکمیل پروژه بزرگراه جهرم به لار حیاتی است”

  1. جهت اطلاع. مدیریت. سایت گفت:

    طی چند روز اخیر از طرف وزارت کشور. چندین. فرمانداری ویژه. در استانها تصویب شده است. که در استان فارس. فرمانداری ویژه. آباده. تصویب. وابلاغ. شده. است به قرار اطلاع. شهرستانهای. فیروز آباد. پنیر. هم. به دنبال ویژه. شدن. هستند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین