یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار زیر بار ترافیک می‌رود

  مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار که در حوزه این اداره کل قرار دارد به زودی زیر بار ترافیک می‌رود. به گزارش…

 

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۱۵ کیلومتر از بزرگراه جهرم – لار که در حوزه این اداره کل قرار دارد به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمود رضا طالبان، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: محور جهرم – لار یکی از محورهای شریانی و پرترافیک استان فارس و کشور است که ۵۳ کیلومتر آن در حوزه راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: ۲۰ کیلومتر از این محور شریانی هم اینک در حال بهره برداری است و ادامه مسیر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز در سه قطعه فعال است.

محمدرضا کدخدا زاده معاون ساخت راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در جریان این بازدید در خصوص تامین قیر مورد نیاز این پروژه قول مساعد داد.

همچنین مقرر شد اعتبار این پروژه علاوه بر تامین از محل اعتبار سالیانه آن، از محل تسهیلات ماده ۵۶ قانون بودجه و تهاتر بانکی و مالیاتی از سوی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس پیگیری شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین