یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مادر شهید تازه شناسایی شده مهمان لارستان می شود

  مادر شهیدی که پیکر فرزندش در سال ۹۳ به عنوان شهید گمنام در بیرم لارستان فارس دفن شده بود،میهمان اهالی این خطه از فارس می‌شود تا بر مزار این…

 

مادر شهیدی که پیکر فرزندش در سال ۹۳ به عنوان شهید گمنام در بیرم لارستان فارس دفن شده بود،میهمان اهالی این خطه از فارس می‌شود تا بر مزار این شهید حضور یابد.

پیکر مطهر این شهید سال ۹۳ با عنوان گمنام در شهر بیرم لارستان دفن شده بود که چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ و پس از بررسی و نتایج قطعی آزمایش های DNA مشخص شده که این پیکر مربوط به شهید رحیم غلامزاده اهوازی فرزند کاظم اهل شهرستان شوش استان خوزستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش می گوید: این شهید والامقام متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۴۶ در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ یعنی دو ماه قبل از اتمام جنگ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

سرهنگ علیرضا ایمانی چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در لارستان فارس اظهار داشت: مادر این شهید والامقام به نام خاتون ترکان همچنان در قید حیات است.

وی اضافه کرد: اگرچه مادراین شهید با توجه به کهولت سن تا حدودی دارای کسالت و بیماری است اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته طی روزهای آینده به همراه اعضای شورای تامین شهرستان شوش به لارستان و بخش بیرم می‌آید تا پس از سال ها انتظار، قبر مطهر فرزند شهیدش را زیارت کند.

سرهنگ ایمانی افزود: پیکر این سرباز وظیفه که از طرف سپاه به جبهه اعزام شده بود سال ۱۳۹۳ در بیرم لارستان استان فارس به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد.

وی بیان کرد:امروز همچنین در آیینی با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شوش خبر مسرت بخش شناسایی پیکر این شهید ولامقام به خانواده و مادر دغدار پس از سال ها انتظار اطلاع داده شد.

وی زمان دقیق حضور خانواده این شهید والامقام بر قبر مطهر فرزند شهیدش را اعلام نکرد اما گفت که در حال هماهنگی با فرمانداران لارستان و شوش، فرمانده سپاه لارستان و سایر مسئولان و اعضای شورای تامین هر دو شهرستان برای این دیدار و حضور باشکوه هستیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین