چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

رونمایی از کتاب “چل پسینی” در لار

  ارزش کتاب و جایگاه آن با توجه به اینکه معجزه جاویدان خاتم الانبیاست، بسیار حائز اهمیت است و نویسنده افکار و اندیشه ی خود را با نگارش آن در…

 

ارزش کتاب و جایگاه آن با توجه به اینکه معجزه جاویدان خاتم الانبیاست، بسیار حائز اهمیت است و نویسنده افکار و اندیشه ی خود را با نگارش آن در اختیار جامعه قرار می دهد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ چل پسینی اولین اثر شاعر محبوبه(حلیمه) انفرادی است که در تیراژ ١٠٠٠ نسخه از سوی انتشارات نویسندگان پارس به چاپ رسیده است.

این آیین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد. اشعار وی غالبا با مضامین عارفانه و عاشقانه  و آیینی و سبک شعری قرن چهاردهم ه. ش است.

وی متولد ١٣۴۵ ه. ش لارستان، شاعر و دانش آموخته حسابداری در دانشگاه علامه طباطبایی است که در قالب‌های غزل و مثنوی شعر می سراید. اشعار این بانو فرهیخته از لطافت و سلاست خاصی برخوردار است.

در حاشیه این دیدار عنایت الله موحدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اظهار داشت: ارزش کتاب و جایگاه آن با توجه به اینکه معجزه جاویدان خاتم الانبیاست، بسیار حائز اهمیت است و نویسنده افکار و اندیشه ی خود را با نگارش آن در اختیار جامعه قرار می دهد از همین رو همواره کتاب گنجینه ی لایزال است. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می کوشد تا ضمن حمایت از صاحبان اندیشه و دانایی در گسترش این گنجینه سهیم باشد. در این آیین معاون اداره کل نهاد کتابخانه ها، رئیس هیئت فوتبال لار، انجمن کتاب لارستان، پیشکسوتان هنرمند و جمعی از دوستداران شعر و ادب پارسی حضور داشتند.

گفتنی است کتاب «بر بال ملائکه» ایشان در دست چاپ و مجموعه های مشترکی چون «آغوش سکوت» ، «نوای شاعرانه» ، تمام ناتمام، از دیگر آثار این شاعر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین