دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه موقت لارستان

نمایندگان آینده برنامه ریز حل مسائل اقتصادی و معیشتی کشور باشند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با مطرح کردن شاخصه های یک کاندیدای اصلح، گفت: مجلس خانه ملت است، پس یک نماینده اصلح کسی است که دغدغه مردم را داشته باشد، اولویت کاری نماینده مردم باشد، در خدمتگذاری صادق باشد و برنامه ریز حل مسائل اقتصادی و معیشتی کشور باشد.

امام جمعه موقت لارستان با مطرح کردن شاخصه های یک کاندیدای اصلح، گفت: مجلس خانه ملت است، پس یک نماینده اصلح کسی است که دغدغه مردم را داشته باشد، اولویت کاری نماینده مردم باشد، در خدمتگذاری صادق باشد و برنامه ریز حل مسائل اقتصادی و معیشتی کشور باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اینکه تقوای الهی روشنی بخش و بصیرت دهنده است، اظهار داشت: کار شیطان این است که بین درست و نادرست خطای محاسباتی ایجاد کند که در پی آن انسان دچار اقدام غلط خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمعه هفته آینده یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ انقلاب را در پیش داریم، افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات هم حق و هم تکیف است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه شرکت آحاد جامعه در انتخابات برای کشور اسلامی ایران در سراسر دنیا عزت بخش است، تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات باعث یأس دشمنان می شود.

این کارشناس حوزه و دانشگاه با مطرح کردن شاخصه های یک کاندیدای اصلح، خاطر نشان کرد: مجلس خانه ملت است، پس یک نماینده اصلح کسی است که دغدغه مردم را داشته باشد، اولویت کاری نماینده مردم باشد، در خدمتگذاری صادق باشد و برنامه ریز حل مسائل اقتصادی و معیشتی کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه کار مجلس شورای اسلامی ریل گذاری برای آینده کشور است، افزود: باید به گونه ای قوانین را در مجلس شورای اسلامی سامان بخشید که دغدغه معیشت، بیکاری جوانان و غیره با سرعت بیشتر حل شود.

حجت الاسلام رمضانی با اذعان به اینکه مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است، تصریح کرد: یک مجلس در تراز جمهوری اسلامی به گونه ای قانون گذاری می کند که به پیشرفت همه جانبه کشور بیانجامد.

وی نظارت بر دستگاهها را یکی دیگر از وظائف خطیر مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: آن کسی می بایست به مجلس شورای اسلامی راه یابد که به اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی کمک کند و دارای روحیه انقلابی باشد و از طرفی نیز در عمل ولایی تر باشد.

امام جمعه موقت لارستان مجلس ولایتمدار را اقتدارآفرین دانست و گفت: نماینده اصلح باید اهل مرزبندی شفاف با دشمن باشد و از بیان حقیقت ابایی نداشته باشد و علاوه بر آن فردی استکبارستیز به معنای واقعی کلمه باشد.

وی شهید مدرس را نماینده ای آگاه و حقیقت گو معرفی کرد و افزود: نماینده مجلس شورای اسلامی، بعنوان یک مسئول دینی و شرعی می بایست استکبارستیز باشد.

حجت الاسلام رمضانی کشور ایالات متحده آمریکا را دشمن و شیطان بزرگ خواند و تصریح کرد: علت دشمنی آنها با ایران اسلامی این است که، آنان امکان تحمیل خواسته هایشان بر کشورمان را ندارد.

امام جمعه موقت لارستان با هشدار به افرادی که بی اعتمادی به آمریکا را دشمن تراشی می دانند، عنوان کرد: باید نسبت به دشمن بی اعتماد بود و باید دانست که خوشبینی نسبت به آمریکا نشانه نفوذی است که مقام معظم رهبری بارها آن را مورد تأکید قرار داده اند.

وی اضافه کرد: نفوذ، آینده نظام را بر باد خواهد داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین