پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

مردم نیک اندیش منطقه؛ “اندیکا” را نیز فراموش نکنیم…

اگرچه حادثه زلزله هفته گذشته هرمزگان ضرورت خدمت رسانی بیشتر مسئولین  و نیز خیرین را گوشزد می کند، اما حادثه دیدگان زلزله اندیکا خوزستان نیز نیازمند یاری ما هستند. زلزله…

اگرچه حادثه زلزله هفته گذشته هرمزگان ضرورت خدمت رسانی بیشتر مسئولین  و نیز خیرین را گوشزد می کند، اما حادثه دیدگان زلزله اندیکا خوزستان نیز نیازمند یاری ما هستند.

زلزله اخیر اندیکا در استان خوزستان و در مناطق کوهستانی این استان، اگرچه تلفات انسانی آنچنانی نداشت، اما منجر به خرابی های فراوانی شد. خبرنگار میلاد لارستان در مصاحبه ای با یکی از اعضای  گروه های جهادی مستقر در منطقه پیگیر کمک رسانی ها به این منطقه شد. این عضو گروه جهادی با بیان اینکه افراد آسیب دیده از زلزله در بخش های صعب العبور  و بخش های بیابانی اندیکا زندگی می کنند، از تلاش مستمر در کمک رسانی ها خصوصا به این گونه اقشار خبر داده و اظهار داشت: نیازمند کمک  و همیاری تمامی هموطنان همچون همیشه هستیم.

طرقی زاده با بیان اینکه  کمک های مردمی توسط گروه‌های مختلف جهادی از جمله گروه شهید حمید تقوی فر و شهید عباس کردانی در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان به مردم زلزله زده شهر اندیکا در حال انجام است اظهار داشت: با توجه به ماهیت بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از محرومین و محرومیت زدایی گروه‌های جهادی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن از روز اول حادثه زلزله اندیکا در کنار مردم منطقه قرار گرفتند و در حد توان و ظرفیت خود به مردم محروم خدمات رسانی کردند.

وی در این خصوص افزود: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی مهندسین بسیجی سازمان در قالب گروههای جهادی شهید سید حمید تقوی فر و شهید عباس کردانی و كانون بسيج مهندسين نفت عازم منطقه صعب العبور روستای آرام از توابع شهر اندیکا شده و کمک های مردمی را به دست مردم محروم رسانده ایم

 لازم به توضیح است که روستای آرام در ارتفاعات زاگرس از توابع شهر اندیکا یکی از چندین روستای آسیب‌دیده است که شرایط جاده ای آن بسیار خراب و ناهموار است که با پیگیری گروه جهادی سازمان قابل استفاده و تردد البته هنوز هم به سختی شده است.

این عضو گروه های جهادی افزود: آخرین کمک های مردمی ارسالی شامل ۱۵۰ تخته پتو، مواد خوراکی و شوینده همچنین ارسال سرویس های بهداشتی سیار در منطقه بوده و هم اکنون نیز با شروع فصل سرما لزوم همیاری مردمی و نیز مسئولین بیشتر احساس شده و این مجموعه جهادی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شما عزیزان بدست نیازمندان زلزله زده است.

وی بیان داشت کمک های نقدی هموطنان از طریق شماره کارت ۴۵۱۰-۴۶۸۰-۸۱۱۱-۶۲۷۳  قابل دریافت می باشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین