پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

امیدواری برای تکمیل هردو فاز بیمارستان جویم با تخصیصِ اعتبار در بودجه ۱۴۰۱

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، تیمی متشکل از مدیر و کارشناسان دفتر فنی دانشکده به همراه ۵ تن…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، تیمی متشکل از مدیر و کارشناسان دفتر فنی دانشکده به همراه ۵ تن از کارشناسان فنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت بررسی روند اجرای پروژه بیمارستان جویم، از این پروژه بازدید کردند.

در این بازدید سه ساعته که امام جمعه ، شورای اسلامی شهر جویم و هیات امنای بیمارستان نیز حضور داشتند، همانگونه که از قبل نیز کارشناسان مهمان نقشه ها را بررسی کردند، از نزدیک نیز با موارد و ایرادات فاز یک این بیمارستان آشنا شدند.

پس از بازدید جلسه ای در محل شورای اسلامی شهر جویم تشکیل شد که در آن جلسه اعضای شورای اسلامی شهر جویم با اشاره به طولانی شدن پروژه و فاصله ۱۳۰ کیلومتری نزدیک ترین بیمارستان به آن بخش خواستار چاره اندیشی شدند.

همچنین بهزاد شهری مدیر دفتر فنی دانشکده با بیان اینکه تکمیل بیمارستان جویم از اولویت های اصلی عمرانی دانشکده و دکتر رضایی است اظهارداشت: از ۲ سال قبل  برای اختصاص ردیف بودجه برای این پروژه تلاش شده و همه مدارک لازم به سازمان مدیریت و برنامه ارسال شده است که امید است در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ردیفی برای این پروژه مشخص شده باشد.

وی افزود: از مدت ها قبل بررسی های فنی در حال پیگیری بوده و عمده مشکلات در فاز یک این بیمارستان است که باید مرتفع شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشکده و همچنین دکتر رضایی تاکید دارند تا کل پروژه برآورد شود نه تنها فاز یک و بتوانیم کل پروژه بیمارستان را برآورد کنیم.

در پایان مقرر شد مراحل فوق براساس نظر رییس دانشکده در اولویت اقدامات عمرانی قرار گیرد و شورای جویم نیز نسبت به پیگیری و تسهیل امور همکاری لازم را داشته باشد.

همچنین پیگیری های لازم برای تامین اعتبار پروژه از جانب شورای اسلامی شهر جویم و دانشکده علوم پزشکی انجام شود و دانشکده پس از طی مراحل قانونی پیمانکار مجرب و متعهدی را برای این کار انتخاب کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین