شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پلیس ۳۴ خودرو «شوتی» را در لارستان فارس توقیف کرد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ۳۴ دستگاه خودرو سواری تندرو قاچاقچیان موسوم به شوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ۳۴ دستگاه خودرو سواری تندرو قاچاقچیان موسوم به شوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، سرهنگ داود امجدی در این باره اظهار داشت:چهارشنبه ۲۶ آبان ماموران در یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند ۳۴ دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) ویژه حمل کالای قاچاق و اتباع بیگانه را در محورهای خاکی و فرعی لارستان- بندرعباس متوقف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در بررسی انجام شده از وسایل نقلیه توقیفی،۲۶ قلم انواع لوازم خانگی از نوع تلویزیون، لباسشویی، اتوبرقی، ظروف آشپزخانه و جارو برقی قاچاق کشف شد و حدود ۸۵ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و فاقد کارت شناسایی نیز دستگیر شدند.

امجدی با بیان اینکه این خودروها برابر دستور مقام قضائی به مدت ۶ ماه در پارکینگ توقیف خواهند بود، گفت: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳۴ راننده قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای کاهش تصادفات جاده‌ای و برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

جابه جا کنندگان غیرقانونی انسان و کالا با کندن صندلی ها و بالا بردن شاسی اتومبیل های سواری با شتاب فراوان در جاده ها رانندگی می کند که به این نوع سوداگری و خودروها شوتی گفته می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین