پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

تصاویر: برگزاری نشست بصیرتی علما تسنن و تشیع لارستان، خنج و اوز

نشست تبیینی بصیرتی با حضور علما و طلاب شیعه و سنی از شهرستانهای لارستان، اوز و خنج در مرکز اسلامی فارس شعبه لارستان برگزار شد. مهمان ویژه این نشست حجت‌الاسلام…

نشست تبیینی بصیرتی با حضور علما و طلاب شیعه و سنی از شهرستانهای لارستان، اوز و خنج در مرکز اسلامی فارس شعبه لارستان برگزار شد.

مهمان ویژه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین استاد فخریان مدیر مجموعه منظومه فکری رهبری در کشور بود.

در ابتدای این نشست، امام‌ جمعه لارستان در خصوص اهمیت وحدت در تحقق گام دوم انقلاب مطالبی بیان کرد سپس دکتر هاشمی از علمای بزرگ اهل‌سنت درباره وحدت و تمدن نوین اسلامی سخنانی ایراد کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین استاد فخریان با توجه به اهمیت انسان‌سازی اسلامی در فضای متناسب، خاطرنشان کردند تربیت انسان‌ها بواسطه‌ی کارخانه انسان‌سازی و جامعه اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

این عالم دینی با بیان اینکه برای جامعه‌سازی باید تشکیلات ولایی بوجود آورد و ولایت یعنی گره خوردن مسلمانان به یکدیگر و افزود: شیعه و سنی۲ رکن جامعه‌ی اسلامی باید ذیل همین تعریف از ولایت، اهل یک جبهه‌ی واحد گردند و با اتصال و ارتباط و گره خوردن به یکدیگر از دیگر جبهه‌ها دوری نمایند.

وی کتاب ارزشمند طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را یکی از کتاب‌های بی‌نظیری دانستند که می‌تواند نقش بزرگی در تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا نماید.

علاقه مندان می توانند از طریق کانال  رسمی مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری در ایتا به نشانی @t_manzome_f_r، برنامه ها و سلسله مطالب را دنبال کنند.

در ادامه تصاویر این برنامه را از لنز دوربین امیر قیومی می‌بینیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین