جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر لطیفی+تصاویر

یادواره هفت شهید شهر لطیفی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، طی آئینی با حضور سردار حاج حسین یکتا از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب…

یادواره هفت شهید شهر لطیفی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، طی آئینی با حضور سردار حاج حسین یکتا از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از یادگاران و راویان ۸ سال دفاع مقدس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه لارستان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای لار و لطیفی، روحانیون، بسیجیان، رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم یادواره هفت شهید شهر لطیفی لارستان در سالن ورزشی شهرداری لطیفی برگزار شد.

در این مراسم سردار حاج حسین یکتا با بازخوانی برخی از خاطرات جبهه و جنگ و همچنین شهدای مدافع حرم، بر لزوم مطالعه درباره شهدا و الگوگیری از آن سفرکردگان تأکید و نکاتی را درخصوص ولایتمداری مطرح کرد.

مداحی حاج کاظم محمدی از مداحان به نام استان فارس، پخش کلیپ و سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه لارستان و تجلیل از بسیجیان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این یادواره بود.

شهیدان شکرالله خاوری، محمود قاصدی، محمدصدیق رفیعی، اسماعیل جوان، اکبر اکبرپور، عبدالله آگاه و یعقوب مرادی، هفت شهید شهر لطیفی در دوران دفاع مقدس هستند.

 

هدای

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین