چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نمایشگاه هنرهای تجسمی در لارستان گشایش یافت

نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب بیش از ۷۰ اثر نقاشی و طراحی از هنرمندان لارستانی شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی و فعالان فرهنگی در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری…

نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب بیش از ۷۰ اثر نقاشی و طراحی از هنرمندان لارستانی شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی و فعالان فرهنگی در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری و قرآنی شهید علیشیری شهر لار گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: ۷۰ اثر از ۲۵ هنرمند فعال لارستانی در این نمایشگاه و با موضوع های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

عنایت الله موحدی اظهار داشت: آثار موجود در این نمایشگاه در زمینه طراحی و نقاشی با تکنیک های آبرنگ، رنگ و روغن و آکرلیک است.

وی گفت: گشایش این نمایشگاه پس از حدود دو سال دوری هنرمندان از سالن های نمایش و نگارخانه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری به دلیل سایه سنگین کرونا خود نویدبخش روزهای پرامید وروح تازه ای در کالبد هنر و هنرمندان این دیار خواهد بود.

موحدی بیان کرد: قرار گرفتن آثار هنرجویان جوان در کنار آثار استادان و پیشکسوتان عره هنری لارستان باعث انگیزه بیشتر هنرمندان شهر لار برای خلق آثار فاخر هنری می شود.

وی از مسئولان و دستگاه های مختلف اجرای و متولیان امور فرهنگی و همچنین بخش خصوصی و خیرین شهرستان لارستان خواست تا با عزم راسخ و همت بیشتری به یاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این خطه بیایند.

این نمایشگاه از ۶ تا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ١٧:٣٠ تا٢٠:٣٠ به روی علاقه مندان و دوستداران فرهنگ و هنر باز است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین