شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه سبک زندگی اسلامی ایرانی در روستای فیشور

جلسه سبک زندگی اسلامی ایرانی در روستای فیشور برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از…

جلسه سبک زندگی اسلامی ایرانی در روستای فیشور برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از فارس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین نمازی مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشکده علوم پزشکی لارستان جلسه سبک زندگی اسلامی ایرانی در روستای فیشور برگزار گردید. در این برنامه که با حضور پر شور مردم روستای فیشور برگزار گردید حجت الاسلام نمازی در خصوص تفاوت های شخصیتی مردان و زنان، ویژگی های مردان و زنان موفق، نحوه ارتباط گیریو مراحل رشد فردی توضیحاتی را ارائه نمود.

وی با اشاره به حدیث خیرکم خیرکم لاهله ی انا خیر لاهلی گفت: این حدیث نشان از اهمیت محبت فرد با خانواده است.

حجت الاسلام نمازی ادامه داد: افراد دارای دو نوع سبک زندگی میباشند که در آن زندگی همراه با شناخت و مهارت و نوع دوم فاقد این مسائل میباشد. خانواده ای موفق و پیروز میباشد که با شناخت و اگاهی باشد. آگاهی و شناخت سبب کاهش تنش و آسیب در زندگی میشود.

وی در خصوص باورهای غلط افزود: این باورها شامل خود عالم پنداری، مشکلی نداریم، مشکل ما جدی نیست، تقصیر به گردن دیگران انداختن، روزگاری بدی شده است می شود. همچنین بنیان های روانی زن و مرد شامل عاطفه و اقتدار میباشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین