یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

از بسیجیان برتر کنکور ۱۴۰۰ در لارستان تجلیل شد

با حضور جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از بسیجیان برتر کنکور ۱۴۰۰ در لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه…

با حضور جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از بسیجیان برتر کنکور ۱۴۰۰ در لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همایش تجلیل از بسیجیان برتر کنکور سال ۱۴۰۰ به همت مدیریت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان در سالن شورای شهر اسلامی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ دلاویز جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه استان فارس و ترابی مسئول پایگاه های علمی و امور مخترعین و نخبگان و اکبرپور مسئول مراکز رشد معاونت علمی پژوهشی سپاه فجر فارس، حجت الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و مسئولین علمی پژوهشی حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار شد، از ۱۳ نفر از بسیجیان پسر و دختر لارستان که در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ حائز رتبه های زیر هزار شدند تجلیل به عمل آمد.

بازدید از پایگاه علمی یاران امام، برج علم و فناوری و مرکز علمی ورزشی صبای لارستان از دیگر برنامه های جانشین معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان فارس و هیئت همراه در لارستان بود.

سرهنگ دلاویز پس از این بازدیدها، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و پیشرفت های بسیار خوب در عرصه علم، پژوهش و فناوری در لارستان گفت: معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس در حد اختیارات خود از هیچ کوششی برای مساعدت و همکاری با پروژه ها و فعالیت های علمی پژوهشی دریغ نخواهد کرد و حامی نخبگان،مخترعین و مبتکرین خواهد بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین