یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل 18 داوطلب و پزشک شرکت کننده در اردوهای جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان

 از ۱۴ داوطلب و ۴ پزشک متخصص شرکت کننده در اردوهای جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

 از ۱۴ داوطلب و ۴ پزشک متخصص شرکت کننده در اردوهای جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، صبح امروز، ۱۶ آذرماه، با حضور دکتر بهزاد رضایی رئیس دانشکده، دکتر محمدصادق اشکوه مشاور رئیس دانشکده و مریم فزونی مدیر حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده از نیروهای داوطلب در اردوی جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سالن کنفرانس کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لار تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر بهزاد رضایی، رئیس دانشکده به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت اظهار داشت: روز جهانی داوطلب را به همه افرادی که با دل‌های ‌پاک و اراده‌های معطوف به زدودن رنج از جان و چهره رنجدیدگان عالم به خدمت مشغول‌اند تبریک می‌گویم.

وی افزود: روز داوطلب روز یک نهاد و سازمان نیست؛ روز خدمت مومنانه است؛ این روز فرصتی برای احترام به کسانی است که برای کاستن از رنج‌های انسان ایستاده‌اند؛ همچنین، فرصتی برای ارج نهادن به خدمات چشمگیر داوطلبانی است که با مسئولیت پذیری خود، حس خوب انسانیت و نوع‌دوستی را در جامعه ترویج می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: روز جهانی داوطلب فرصت مغتنمی است برای پاسداشت فرهنگ داوطلبی، نیکوکاری و قدردانی از تمامی خیرین، گروه‌ها و نهادهایی که برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در همه زمینه‌ها و به ویژه در امر ارتقای سلامت و فرهنگ خیرباوری نقش آفرینی می کنند.

دکتر رضایی افزود: این روز فرصتی است تا با مشارکت جامعه، فعالیت‌های داوطلبانه را توسعه داده و دولتمردان را تشویق کنیم که از تلاش‌های مسئولان به ویژه در راستای دستیابی به ارتقای سطح سلامت به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه حمایت کنند،‌ بدون تردید ارتقای این مهم بدون مشارکت تک تک افراد جامعه حاصل نمی‌شود.

وی در پایان گفت: جان‌فشانی و مسئولیت‌پذیری شما عزیزان را ستایش می‌کنم و خالصانه روز جهانی داوطلب را به جامعه داوطلبان کشور، به ویژه داوطلبان سلامت تبریک می‌گویم؛ آن‌ها همواره از بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌اند و بی‌توقع به هم‌نوعان‌شان یاری رسانده‌اند.

در ادامه این مراسم، مریم فزونی، مدیر حوزه مشارکت های اجتماعی دانشکده نیز با تشکر از حضور رئیس دانشکده در این مراسم اظهار داشت: ۱۴ آذر ماه، روز جهانی داوطلب، روز فعالیت ها و کارهای داوطلبانه، نه روز کار برای حقوق، مزد، جیره و مواجب، بازنشستگی و مزایا و حق سنوات بلکه روز کار به امید هیچ پاداش مادی و مزایای مالی است.

وی تصریح کرد: کار داوطلبانه به مثابه یک درمان و کمک نه به دیگری بلکه کمک به خود است؛ در واقع، کار داوطلبانه حال آدم را بهتر می کند، فرصت های تازه ایجاد می کند، امکانات جدید فراهم می کند، ما را در معرض آدم هایی که نمی شناسیم قرار می دهد، توانایی های ‌پنهان مان را آشکار می کند، علاقه های مان را معنادار می کند، تجربه های مان را غنی می کند و احساس ارزشمندی و مفید بودن به ما می دهد، حواس مان را از غم ها و غصه ها دور می کند و چه بسا فرصت های  شغلی هم فراهم می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از ۱۴ داوطلب و ۴ پزشک متخصص شرکت کننده در اردوهای جهادی دانشکده علوم پزشکی لارستان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین