چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام لارستان ثبت می شود

رئیس ورزش بسیج استان فارس گفت: اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام لارستان ثبت می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی…

رئیس ورزش بسیج استان فارس گفت: اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام لارستان ثبت می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، سرهنگ پاسدار اصغر پاک سرشت با حضور در خانه کشتی زنده یاد مسلم غریب دوست لار در دیدار با جامعه کشتی این شهرستان اظهار داشت: کشتی ورزش ملی ایرانیان است و منش اخلاقی و پهلوانی در این ورزش زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به اینکه کشتی گیران لارستان از زمان های گذشته در سطح استان و کشور افتخارآفرینی کردند، تصریح کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که این افتخار نصیب من شده تا بتوانم از این پس در خدمت جامعه کشتی لارستان باشم.

رئیس ورزش بسیج استان فارس در ادامه به فعالیت های چشمگیر هیئت کشتی لارستان اشاره کرد و ابراز داشت: داود عسکرپور که مسوولیت هیئت کشتی لارستان را بر عهده دارد خاک خورده این ورزش است و شبانه روز برای پیشرفت کشتی لارستان تلاش می کند و به جد پیگیر مسائل و مشکلات این هیئت است.

پاک سرشت از جایگاه بسیار خوب هیئت کشتی لارستان در استان فارس اشاره کرد و افزود: بنا بر اظهار نظر محمد موسایی رئیس هیئت کشتی فارس، هیئت کشتی لارستان یکی از هیئت های فعال استان به شمار می آید و امیدواریم با پیگیری و حمایت داود عسکرپور و دیگر دست اندرکاران این هیئت، شاهد افتخارآفرینی کشتی گیران لارستانی در میادین کشوری و بین المللی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری واحد تربیت بدنی کل سپاه پاسداران، به زودی مجوز اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج استان فارس به نام لارستان ثبت می شود که این موضوع افتخاری برای ورزش این شهرستان به ویژه هیئت کشتی لارستان است.

گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ پاسدار هادی درودمند رئیس آمادگی جسمانی و ورزش همگانی سپاه فجر استان فارس و سرگرد کامران اسدی رئیس تربیت بدنی بسیج سپاه ناحیه لارستان نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین