یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار حسین‌زاده با معاون رئیس‌جمهور/حسین‌زاده: چشم‌انتظاری۲۰ ساله مردم برای اتمام برخی پروژه‌ها

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دیدار و در خصوص نیازمندی‌های حوزه انتخابیه و پروژه‌های نیمه تمام گفت‌وگو کرد. به گزارش…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دیدار و در خصوص نیازمندی‌های حوزه انتخابیه و پروژه‌های نیمه تمام گفت‌وگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ با دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دیدار و در خصوص نیازمندی‌های حوزه انتخابیه و پروژه‌های نیمه تمام چهار شهرستان گفتگو کرد.

حسین‌زاده در این دیدار بیان داشت: مردم جنوب فارس در سال‌ها و دهه‌های گذشته مورد بی‌مهری و بی‌توجهی بسیاری قرار گرفتند و متاسفانه آنگونه که شایسته این مردم عزیز است، خدمات‌رسانی نشده است. مردم انتظار دارند در دولت آیت‌الله رئیسی به مطالبات‌شان توجه شود، محرومیت‌ها رفع و عقب‌ماندگی‌ها گذشته جبران گردد.

وی در ادامه با اشاره به طرح و پروژه‌های نیمه‌تمام جنوب فارس گفت: پروژه‌های بسیاری در حوزه راه و آب از سال‌ها پیش آغاز شده، اما تاکنون به سرانجام نرسیده است. چشم انتظاری مردم برای پایان یافتن برخی از طرح‌ها در حال بیست ساله شدن است و مردم انتظار دارند در بودجه سال آینده برای این پروژه‌ها بودجه مناسبی لحاظ شود.

دوبانده شدن جاده جهرم- لار- بندرعباس، آبرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، تکمیل مسیرهای ناتمام و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه از جمله مواردی است که در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص بودجه ارائه شده به مجلس و تلاش دولت برای رفع کسری بودجه و مهار تورم اظهار داشت: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک پروژه‌های جنوب فارس را به سرانجام برسانیم. مطالبات مطرح شده در این جلسه را نیز در گفتگو با وزرا و مسئولان دولت پیگیری خواهیم کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین