شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اطلاعيه شماره ٦٩ستاد کرونا لارستان؛تعطیلی 2 هفته‌ای کلیه فعالیت‌ها در صحرای‌باغ

طبق اطلاعيه شماره ٦٩ستاد مقابله با كرونا لارستان كليه فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي ،هنري، مذهبي و غیره از تاریخ ۲۸ آذرماه بمدت دو هفته در بخش صحرای‌باغ تعطيل است. به…

طبق اطلاعيه شماره ٦٩ستاد مقابله با كرونا لارستان كليه فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي ،هنري، مذهبي و غیره از تاریخ ۲۸ آذرماه بمدت دو هفته در بخش صحرای‌باغ تعطيل است.

به گزارش میلاد لارستان، در اطلاعيه شماره ٦٩ستاد مقابله با كرونا لارستان خطاب به مردم عمادشهر آمده است:

با توجه به رنگ بندي بومی در مراكز تحت پوشش مجموعه دانشكده علوم پزشكي لارستان و وضعیت قرمز در عمادشهر مركز بخش صحراي باغ به لحاظ آمار مبتلايان به كرونا و تعداد فوت شدگان در مدت كوتاه و بنا به مصوبه كميته مقابله با كرونا بخش صحراي باغ و ستاد شهرستان، كليه فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي ،هنري، مذهبي و غیره از تاریخ ۲۸ آذرماه بمدت دو هفته تعطيل و کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در عمادشهر تا پايان هفته جاري بصورت مجازي بوده كه فقط یک روز در هفته بصورت حضوری و اختياري انجام خواهد شد. البته برگزاري امتحانات نوبت اول در همه مقاطع با رعايت كليه شيوه نامه هاي بهداشتي و ارائه كارت واكسن حضوري خواهد بود.

ضمنا ارائه هرنوع خدمات در تمامي حوزه ها بويژه حمل و نقل عمومي، اصناف و ساير، بر اساس طرح قرنطينه هوشمند و با نظارت و كنترل و داشتن كارت واكسن انجام خواهد شد.

لذا از همه همشهرستانيهاي عزيز در شهر عماد شهر كه تا كنون واكسن كرونا تزريق نكرده اند، خواسته مي شود برای ايمني خود و جامعه و ارتقاء رشد بهداشتي شهر و منطقه خود، هرچه سريعتر به مراكز درماني عمادشهر مراجعه نمايند.

در پایان بار دیگر از همه مردم عزیز می خواهیم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین