یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر جهادکشاورزی لارستان مطرح کرد:

سالیانه 11 تن گوشت شترمرغ در لارستان توليد مي شود

میلاد لارستان: مدیر جهادکشاورزی لارستان با اشاره به اینکه سالیانه ۱۱ تن گوشت شترمرغ در لارستان توليد مي شود، گفت: در توليد گوشت شترمرغ به خصوص با هدف صادرات موقعیت مناسبی در شهرستان لارستان فراهم است و به همین دلیل از سرمایه گذاران برای ورود به این مهم حمایت می شود.

مدیر جهادکشاورزی لارستان با اشاره به اینکه سالیانه ۱۱ تن گوشت شترمرغ در لارستان توليد مي شود، گفت: در توليد گوشت شترمرغ به خصوص با هدف صادرات موقعیت مناسبی در شهرستان لارستان فراهم است و به همین دلیل از سرمایه گذاران برای ورود به این مهم حمایت می شود.

علی ارغون در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به موقعیت و شرائط مناسب این شهرستان در پرورش شترمرغ، اظهار داشت: خوشبختانه شرائط آب و هوایی لارستان برای تولید شترمرغ بسیار مساعد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ واحد پرورش شترمرغ در لارستان وجود دارد، افزود: در هر کدام از این واحدها، ۱۷ خانوار ۳ تايي شترمرغ نگه داری و پرورش داده می شود.

معاون سازمان جهادکشاورزی فارس بیان کرد: دو واحد جدید پرورش شترمرغ در لارستان در حال احداث است.

مدیر جهادکشاورزی لارستان با اشاره به اینکه سالیانه ۱۱ تن گوشت شترمرغ در لارستان توليد مي شود، اضافه کرد: در توليد گوشت شترمرغ به خصوص با هدف صادرات موقعیت مناسبی در شهرستان لارستان فراهم است و به همین دلیل از سرمایه گذاران در این خصوص حمایت می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین