پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آب و راه همچنان در صدر مطالبات حسین‌زاده؛این‌بار از وزارت نفت!

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز شنبه ۴…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ بار دیگر و به منظور پیگیری اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه دوبانده شدن جاده جهرم – لار – بندرعباس و همچنین آبرسانی به بخش‌های بیرم، صحرای‌ باغ، علامرودشت، چاهورز و خیرگو با مهندس اوجی وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

حسین‌زاده در این دیدار با اشاره به دیدارها و نشست‌هایی که در گذشته داشتند و پیشنهادی که مبنی بر تهاتر نفتی ارائه کرد، گفت: همانطور که پیش از این نیز گفته شد، محور جهرم – لار – بندرعباس یک محور استراتژیک و مورد استفاده صنعت نفت کشور است. از این رو مردم انتظار دارند وزارت نفت در ساخت این جاده نقش مهم و جدی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی که وزارت نفت دارد، گفت: مناطق جنوبی استان فارس میزبان صنایع نفت و گاز هستند، اما از آب آشامیدنی مناسب و کافی برخوردار نیستند. لازم است وزارت نفت بنابر آن مسئولیتی که دارد و نامه‌ای که پیش از این خدمت شما ارائه دادم، به این موضوع ورود کند و اعتبارات مورد نیاز آن را تامین کند.

وزیر نفت نیز در این دیدار گفت: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پروژه دوبانده شدن جاده جهرم- لار- بندرعباس به نتیجه برسد. درخصوص آب پنج بخش جنوبی نیز بنده از امور مهندسی وزارتخانه خواستم تا از مدیریت آب منطقه‌ای استان فارس برآوردی از اعتبار مورد نیاز دریافت و بررسی کنیم. امیدواریم که بتوانیم در این زمینه نیز همکاری داشته باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین