شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازرس ویژه استاندار فارس منصوب شد

استاندار فارس با صدور حکمی علی اصغر دیمی غیاث آبادی را به عنوان بازرس ویژه استاندار فارس منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،…

استاندار فارس با صدور حکمی علی اصغر دیمی غیاث آبادی را به عنوان بازرس ویژه استاندار فارس منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه با صدور حکمی علی اصغر دیمی غیاث آبادی را به عنوان بازرس ویژه استاندار فارس منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان بازرس ویژه استاندار فارس منصوب می نمایم. امید است با تقویت روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و امانت داری، نسبت به انجام بازرسی‌های موردی و مستمر از دستگاه‌های اجرایی استان و دیگر موضوعات محوله با هماهنگی اینجانب و همکاری سایر دفاتر ستادی استانداری و هم‌چنین تهیه و تدوین گزارش‌های کارشناسی، مدیریتی و تحلیلی، در راستای حفظ و ارتقای سلامت اداری و سازمانی با هماهنگی و همکاری گروه های بازرسی و نهادهای قانونی در استان فارس اهتمام لازم داشته باشید.

ان شاالله با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی( ع) در انجام وظایف محوله و تحقق سیاست‌های دولت مردمی موفق و موید باشید از خداوند قادر متعال حسن عاقبت برای شما مسئلت دارم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین