دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

وعده مدیرکل کمیته امداد فارس از بازسازی منازل مسکونی سیل‌زده بیرم

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان فارس هم گفت: منازل مسکونی تخریب شده ناشی از وقوع سیل در بخش بیرم لارستان در کمترین زمان ممکن ساخته و بازسازی خواهد شد….

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان فارس هم گفت: منازل مسکونی تخریب شده ناشی از وقوع سیل در بخش بیرم لارستان در کمترین زمان ممکن ساخته و بازسازی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمد بذرافشان افزود: هم اینک و با دستور و تاکید استاندار فارس، کار توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی اعم از برنج، روغن، قند و سایر اقلام و مایتاج ضروری و خوراکی بین سیل زدگان منطقه بیرم آغاز شده است.

وی اضافه کرد: برخی وسایل برقی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در این منطقه دچار خسارت شده و از بین رفته که در اسرع وقت نسبت به تامین این وسایل اقدام خواهد شد.

بذرافشان گفت: همچنین بر اساس برآورد اولیه حدود ۶۰ منزل مسکونی مددجویان منطقه بیرم لارستان دچار تخریب ۱۰۰ درصدی و برخی منازل نیز بین ۴۰ تا ۶۰ درصد تخریب شده که در کمترین زمان ممکن برای احداث و بازسازی این منازل اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: منازلی که به صورت ۱۰۰درصد تخریب شده و قابل سکونت نیست بر اساس براورد و ارزیابی کارشناسان و معرفی آنها به کمیته امداد با قید فوریت مسکن جدید ساخته خواهد شد و خانه هایی که دچار آسیب شده نیز کار بازسازی و مرمت آنها نیز در دستور کار این نهاد قرار خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین