شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خسارت ناشی از نوسانات برق پرداخت می شود

هر مشترکی که به دلیل قطع برق، نوسان ولتاژ و حوادث شبکه توزیع برق خسارت دید بیمه جبران میکند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، معاون فروش و…

هر مشترکی که به دلیل قطع برق، نوسان ولتاژ و حوادث شبکه توزیع برق خسارت دید بیمه جبران میکند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه تمام مشترکان برق در بخش‌های خانگی و تجاری برابر حوادث ناشی از اختلال در تامین و توزیع برق، بیمه هستند، گفت: مشترکان برق خانگی و سایر مصارف (تجاری) برابر خسارت‌های جانی و مالی ناشی از اختلال در شبکه برق، بیمه شده‌اند.

صالحی افزود: براین اساس، هر مشترکی که به دلیل قطع برق، نوسان ولتاژ و حوادث شبکه توزیع برق، با خسارت‌های مالی و جانی مواجه شوند، می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات، نسبت به دریافت خسارت از بیمه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تنها مشترکان با تعرفه خانگی و تجاری، مشمول این بیمه هستند، گفت: این بیمه شامل همه مشترکان در نقاط شهری، روستایی و عشایر بوده و کل عرصه و اعیان و مشاعات واحد‌های مسکونی و تجاری را در بر می‌گیرد.

معاون توزیع برق شیراز با یادآوری اینکه، خسارت تنها مربوط به مالک واحد‌های تجاری و مسکونی نیست و اشخاص ثالث خسارت دیده را هم شامل می‌‎شود، گفت: براین اساس، افرادی که به واسطه اختلال در خدمات رسانی برق، دچار خسارت مالی یا جانی اعم از مصدومیت، نقص عضو و فوت شوند، امکان دریافت خسارت را خواهند داشت.

صالحی با بیان اینکه مشترکان برای دریافت خسارت باید به سایت بیمه، https://bime.tavanir.org.ir مراجعه و اطلاعات و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنند، گفت: کارشناسان بیمه بر اساس اطلاعات دریافتی از مشترک، نسبت به بررسی پرونده و تعیین میزان خسارت اقدام خواهند کرد.

وی افزود: براساس تفاهمنامه مبادله شده با بیمه، پرداخت خسارت مالی شامل تمامی وسایل ثابت برقی نظیر تلویزیون، کامپیوتر، یخچال و یا سیستم‌های مورد استفاده در مشاعات ساختمان نظیر آسانسور، پله برقی است.

صالحی با بیان اینکه مشترکان با تعرفه‌های صنعتی و کشاورزی مشمول این بیمه نیستند، اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز در تلاش است که این بخش از مشترکان را نیز در قالب بیمه مسئولیت مدنی، تحت پوشش قرار دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین