شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هشدار درخصوص رشد جهشی کرونایی ها در لارستان و اوز

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سه شهرستان افزایش یافته است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سه شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت گذشته از ۸۰۹ تست کرونای گرفته شده ۱۳۱ نفر مبتلا گزارش شده است اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر بستری هستند که حال یک نفر وخیم بوده و سه نفر از آن ها تاکنون هیچ دوز واکسنی را دریافت نکرده اند.

وی افزود: شهرستان لارستان با ۷۹ مبتلا، شهرستان اوز با ۴۴ مبتلا و شهرستان خنج با ۸ مبتلا به ترتیب بیشترین موارد ابتلا را به خود اختصاص داده اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: از بین ۱۳۱ مبتلا، ۲۸ نفر هیچ دوز واکسنی را دریافت نکرده اند، ۹ نفر فقط یک دوز و ۷۴ نفر هم دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

یگانه در پایان با توصیه به مردم در مورد ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند خود را به صورت کامل به مدت ۵ روز قرنطینه کنند، تا زمانی که علائم دارند از حضور در مکان های عمومی اجتناب کنند و از دیدار با افراد مسن خانواده شدیدا پرهیز کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین