پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عقد قرارداد کشتی گیر آلیش کار لارستانی با تیم لیگ برتری تهران

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر آلیش کار لارستانی برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور با عقد قراردادی به تیم هیئت کشتی تهران پیوست. به گزارش…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: کشتی گیر آلیش کار لارستانی برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور با عقد قراردادی به تیم هیئت کشتی تهران پیوست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر آلیش کار لارستانی با عقد قراردادی به تیم هیئت کشتی تهران پیوست تا در ترکیب این تیم با رقبای خود در پیکارهای لیگ برتر بزرگسالان کشور مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره رقابت های کشتی آلیش لیگ برتر مردان کشور روز جمعه اول بهمن ماه سال جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود، تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور لارستانی در وزن ۷۰ کیلو در این مسابقات حضور دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه هادی محبی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش کشورمان، هدایت تیم هیئت کشتی تهران را در این پیکارها به عهده دارد، ابراز داشت: پیکارهای لیگ برتر کشتی آلیش کشور با حضور تیم هایی از سراسر ایران و به مناسبت گرامی داشت ورزشکار شهید سردار جواد حاجی خداکرم برگزار می شود.

طیبی ادامه داد: محمدرضا عسکرپور لارستانی از کشتی گیران مطرح استان فارس است که چندین عنوان در رشته های کشتی آزاد، ساحلی و آلیش قهرمانی کشور را دارد و از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین