پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

طرح ضربتی فرماندار در دهه فجر؛ بسیج شدن مدیران ادارات برای بررسی مشکلات شهرها و روستاهای لارستان

به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به مناسبت قرارگیری در آستانه دهه مبارک فجر، چند کارگروه از مدیران ادارات با اعزام به نقاط شهری و روستایی به منظور…

به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به مناسبت قرارگیری در آستانه دهه مبارک فجر، چند کارگروه از مدیران ادارات با اعزام به نقاط شهری و روستایی به منظور بررسی و ارائه راهکار می پردازند.

به گزارش میلاد لارستان، طی اقدامی نو و تحسین برانگیز از سوی داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از ابتدای بهمن ماه و در آستانه قرارگیری در دهه مبارک فجر، کارگروههایی متشکل از روسا و مدیران ادارات لارستان به سرپرستی معاونین فرماندار و بخشداران، با سفر به مناطق شهری و روستایی به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات موجود را بررسی و جهت ارائه راهکار و همچنین حل میدانی کمبودها یا پیگیری در سطح شهرستان یا استان اقدام می شود.

این کارگروهها علاوه بر شناسایی مسائل عمومی نظیر آب، راه، کشاورزی، مخابرات، گاز، اشتغال، صنعت، دامداری و…، مشکلات قابل رفع فردی و خانوادگی مرتبط با ادارات را بررسی و حل خواهند کرد.

امید می رود این قبیل اقدامات بتواند راهگشای مشکلات مردم باشد و حتی الامکان مسائل مرتبط در اسرع وقت حل شود.

گفتنی است؛ طبق روال سالیان گذشته، در طول ایام دهه مبارک فجر طرح ها و پروژه های مختلفی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین