سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست حسین‌زاده برای گازدار شدن شش روستای لارستان

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در دیداری که چندی پیش مهندس حسین‌زاده با مهندس اوجی وزیر نفت داشت، وی پیگیر گازرسانی به روستاهای دنگز،…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در دیداری که چندی پیش مهندس حسین‌زاده با مهندس اوجی وزیر نفت داشت، وی پیگیر گازرسانی به روستاهای دنگز، کرمستج، مسیح‌آباد، علی‌آباد اوکشی، هرمود عباسی و زاهدمحمود در شهرستان لارستان شد.

وزیر نفت در آن جلسه به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دستور پیگیری داد و در روزهای گذشته پاسخ وی به دفتر مهندس حسین‌زاده ارسال شد.

بر این اساس گازرسانی به دنگز، علی‌آباد اوکشی، هرمود عباسی و زاهد محمود در دست طراحی و تهیه پکیج قرار گرفت و پس از اخذ مجوزهای لازم و انتخاب پیمانکار گازرسانی انجام خواهد شد.

در خصوص گازرسانی به کرمستج و صنایع واقع در مسیر نیز عنوان شده است که انجام این پروژه منوط به عقد قرارداد مصرف صنایع و اخذ مجوز از اداره راه است که علی‌رغم پیگیری انجام شده تاکنون مجوزی صادر نشده و گازرسانی به مسیح آباد نیز به دلیل تعداد خانوار کم، فعلا مقدور نیست.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: امید است با صدور مجوزهای لازم گازرسانی به این روستاها هرچه سریعتر انجام بگیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین