پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روستای بریز لارستان موفق به ترویج کتاب و کتابخوانی در بین روستاها شد

  از استان فارس ١٢ شهرستان برگزیده شده است که سهم لارستان دو بار به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۷ در روستای کریشکی و ۱۳۹۹ در روستای بریز موفق به ترویج…

 

از استان فارس ١٢ شهرستان برگزیده شده است که سهم لارستان دو بار به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۷ در روستای کریشکی و ۱۳۹۹ در روستای بریز موفق به ترویج کتاب و کتابخوانی در بین اهالی این روستاها شده است.

مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال استان فارس در تالار حافظ شیراز با حضور مقامات کشوری و استانی، فرهیختگان، نویسندگان و ناشران برگزار شد.

در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از فعالان در حوزه کتاب و کتابخوانی که در سال‌های گذشته با مشارکت گروهی موفق به کسب عنوان روستای برتر در «جشنواره ملی روستا و عشایر دوستدار کتاب» شده اند نیز تقدیر شد.

گفتنی است که از استان فارس ١٢ شهرستان برگزیده شده است که سهم لارستان دو بار به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۷ در روستای کریشکی و ۱۳۹۹ در روستای بریز موفق به ترویج کتاب و کتابخوانی در بین اهالی این روستاها شده است.

این موفقیت مرهون تلاش و همکاری‌های دهیاران و فعالان کتابخوانی در این روستاهاست که نوید تعالی فرهنگی و آینده روشن را برای لارستان کهن می دهد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان موفقیت و سربلندی تمام لارستانی های عزیز به ویژه روستاهای کریشکی و بریز را خواستار است و امیدوار است، این موفقیت با همکاری دهیاران و فعالان کتابخوانی همچنان در سایر روستاهای لارستان رقم بخورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین