سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری کارگاه مقدماتی معلم دوستدار کتاب در لارستان

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لارستان از برگزاری کارگاه مقدماتی معلم دوستدار کتاب با همکاری سازمان مردم نهاد ویهان برای دومین سال متوالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش…

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لارستان از برگزاری کارگاه مقدماتی معلم دوستدار کتاب با همکاری سازمان مردم نهاد ویهان برای دومین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، سیدعلی‌اصغر رفعت حقیقی از برگزاری کارگاه مقدماتی معلم دوستدار کتاب با همکاری سازمان مردم نهاد ویهان برای دومین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

رفعت حقیقی افزود: این طرح با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس است و اهدافی همچون ایجاد مدرسه دوستدار کتاب ،پیوند اولیا و خانواده و به تبع آن شهرستان با کتاب را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در طرح معلم دوستدار کتاب امسال، علاوه بر معلمان ابتدایی، مربیان پیش دبستانی نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مدیران و معاونین مدارس نیز در قالب مدرسه دوستدار کتاب به توسعه فعالیت‌های ترویجی در مدرسه و حمایت از معلمان خواهند پرداخت.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه رویدادهای ویژ‌ه‌ای برای دانش آموزان و والدین در نظر گرفته شده است تا تمامی ارکان تحول فرهنگی در مدرسه در جهت ترویج کتابخوانی گام بردارند، اضافه کرد: خوشبختانه به دلیل استقبال بی نظیر همکاران، این طرح طی سه روز متفاوت در تالار شهید نوبخت، دبستان آسمان و نمایندگی بنارویه اجرا که قرار است به صورت پایلوت برای مدارس جنوب فارس و به میزبانی لارستان برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین