شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشتی گیر لارستانی بر سکوی سوم مسابقات نوجوانان مدارس فارس ایستاد

    مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر آزادکار لارستانی عنوان سوم رقابت های قهرمانی و انتخابی آموزشگاه های استان فارس را از آن خود کرد. به گزارش میلاد…

 

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر آزادکار لارستانی عنوان سوم رقابت های قهرمانی و انتخابی آموزشگاه های استان فارس را از آن خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی مدارس استان فارس در خانه کشتی امید نوروزی شیراز برگزار می شود و ابراهیم ملتفت از لارستان، مدال برنز وزن ۴۵ کیلو را بر گردن آویخت.

وی با اشاره به اینکه از وجود کشتی گیران نونهال در مسابقات نوجوانان آموزشگاه های استان فارس استفاده کردیم، افرود: همچنین محمدعلی ملتفت و پوریا غلامحسین نژاد به مقام پنجم این پیکارها بسنده کردند.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه غلامرضا غلامحسین نژاد و حکمت الله ملتفت به عنوان مربی، هدایت تیم کشتی لارستان را در این مسابقات بر عهده داشتند، تصریح کرد: اعزام تیم کشتی آزاد لارستان به مسابقات آموزشگاه های استان فارس با همکاری واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان صورت گرفت و تعامل خوبی با ارگان های مختلف لارستان در برگزاری و اعزام مسابقات داریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین