پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
استاندار فارس:

هیچ کاندیدایی پیروزی قطعی خود را به هواداران القا نکند

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: داوطلبان انتخابات مجلس باید از القای هرگونه شائبه پیروزی قطعی تا قبل از اعلام نتایج بپرهیزند.

استاندار فارس گفت: داوطلبان انتخابات مجلس باید از القای هرگونه شائبه پیروزی قطعی تا قبل از اعلام نتایج بپرهیزند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدعلی افشانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی و تمام دست‌اندرکاران و با توجه به تدابیری که اندیشیده شده، امنیت انتخابات بسیار عالی و به‌طور کامل فضا برای مشارکت مردم فراهم است و به‌طور کامل از رأی مردم صیانت خواهد شد.

وی افزود: امید داریم کسی از کاندیداها یا طرفداران خدای‌نخواسته اقدام هیجانی انجام ندهند و به‌عنوان‌مثال بپرهیزند از این‌که از قبل اعلام کنند برنده هستند یا شرایطی را به هواداران القا کنند که مشکلاتی پیش آید.

مدیر ارشد اجرایی فارس خاطرنشان کرد: برخی شهرستان‌ها اکنون قرمز نامیده می‌شوند چراکه در دوره‌های پیشین به علت رفتار یک داوطلب یا هواداران مسئله‌ای ایجادشده که اکنون شهرستان قرمز دسته‌بندی می‌شود و ازاین‌رو داوطلبان و هواداران خود حرمت شهر خود را حفظ کنند تا در استان فارس هیچ شهری با دسته‌بندی قرمز نداشته باشیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس نیز در همین زمینه گفت: در راستای تأمین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، ستاد امنیت انتخابات از ماه‌ها قبل به شکل فعال تشکیل شد و بیش از ۲۲ جلسه در سطح فارس برگزار و در شهرستان‌ها نیز کمیته امنیت انتخابات فرمانداری‌ها فعال شد.

سید احمد احمدی زاده افزود: با اقدامات انجام‌شده فضای امن و بانشاط برای حضور حداکثری مردم فراهم است و امید داریم با همیاری مردم فارس که همیشه در بحث امنیت مشارکت خوبی داشتند انتخاباتی امن و سالم را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: شروع انتخابات تا اکنون بسیار خوب پیش رفته و محافظان شعب اخذ رأی و امنیت عمومی استان و شهرستان‌های فارس به‌طور کامل پیش‌بینی‌شده و با همراهی و مشارکت مردم مشکل خاصی نخواهیم داشت و نگرانی خاصی وجود ندارد.

رئیس کمیته حقوقی و دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات فارس نیز بیان کرد: بازرسان ما با کدهایی که در اختیار دارند و در زمان‌های مشخص به‌وسیله نرم‌افزاری که روی موبایل دارند تا تخلفی را مشاهده کنند به وزارت کشور اعلام می‌کنند.

دارا کیانی افزود: ما به مردم نجیب فارس تعهد می‌دهیم از تک‌تک آرا آنان صیانت می‌کنیم و اجازه هیچ تخلفی را نخواهیم داد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین