جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چاپ نوزدهمین کتاب طنزپرداز لارستانی با عنوان «برادرانه‌ها»

نوزدهمین کتاب راشدانصاری ، شاعر و طنزپرداز لارستانی با عنوان «برادرانه ها» منتشر شد. به گزارش میلاد لارستان، نوزدهمین کتاب راشدانصاری ، شاعر و طنزپرداز لارستانی با عنوان «برادرانه ها»…

نوزدهمین کتاب راشدانصاری ، شاعر و طنزپرداز لارستانی با عنوان «برادرانه ها» منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان، نوزدهمین کتاب راشدانصاری ، شاعر و طنزپرداز لارستانی با عنوان «برادرانه ها» توسطا نتشارات سمت روشن کلمه منتشر و وارد بازار کتاب شد. این کتاب هم اکنون در فروشگاه بوکتاب(بازاربزرگ بندرعباس) و کتابفروشی سرو به فروش می رسد.

«راشد انصاری» طنزپرداز جنوبی ، یا همان خالو راشد معروف، از طنز پردازان شناخته شدۀ روزگار ماست. چاپ و انتشار مجموعه‌های مختلف و حضور پیوسته و مداوم او در برنامه‌های ادبی از خالو چهره‌ای شناخته شده در فضای ادبی امروز رقم زده است.
تازه‌ترین مجموعۀ راشد انصاری، کتاب دویست و ده صفحه‌ای «برادرانه‌ها» است.

خالو در بخشی از مقدمۀ کتاب آورده است: شاید اولین بار در طول تاریخ باشد که به جای «اخوانیه یا اخوانیات» از این عبارت استفاده می‌شود و همان گونه که مستحضرید این گونۀ ادبی در ادبیات از سابقۀ دیرینه‌ای برخوردار است. در اخوانیه‌ها بیشتر دو دوست شاعر به صورت شعر با یکدیگر شوخی می‌کنند، احوال یکدیگر را می‌پرسند، گاهی در خلال این شعرها گله می‌کنند، به مسایل و مشکلات سیاسی و اجتماعی و… یا نقد دولت‌ها می‌پردازند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین