جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یک لارستانی به عضویت فدراسیون بین المللی انجمن‌های مخترعان در آمد

یک لارستانی به عضویت فدراسیون بین المللی انجمن‌های مخترعان(IFIA) درآمد. به گزارش میلاد لارستان، فدراسیون بین المللی مخترعان یک نهاد غیردولتی است که در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد و مسئول…

یک لارستانی به عضویت فدراسیون بین المللی انجمن‌های مخترعان(IFIA) درآمد.

به گزارش میلاد لارستان، فدراسیون بین المللی مخترعان یک نهاد غیردولتی است که در سال ۱۹۶۸ تأسیس شد و مسئول برگزاری المپیاد و جام جهانی اختراعات، نمایشگاه های تخصصی و بین المللی اختراعات، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی مخترعان است.

فدراسیون بین المللی مخترعان IFIA طی حکمی به احمد ابراهیمی مخترع کشور لارستانی عنوان “Inv” اعطا کرد.

طبق مصوبه کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مخترعان در ۴ فوریه ۲۰۲۰ مقرر شد تا این عنوان(Inv)، به مخترعان مستقل جهان که دارای اختراعی شاخص در عرصه بین الملل باشند اعطا شود.

بر اساس این گواهینامه، احمد ابراهیمی به عضویت دائم فدراسیون بین المللی مخترعان در ژنو نائل شد.

عنوان “Inv” مخفف واژه Inventor به معنای مخترع است.

گفتنی است؛ احمد ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ و اهل روستای «احمدمحمودی» بخش جویم لارستان و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی توسعه منابع انسانی است که توانسته لقب Inv (مخترع) و عضویت فدراسیون جهانی مخترعان در سوئیس، در حوزه مهندسی پزشکی کسب کند.

به گزارش میلاد لارستان، طبق مصوبه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی مخترعان(IFIA) مورخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ برابر با ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ مبنی بر اعطاء عضویت با پیشوند یا لقب مخترع(Inv) به مخترعان واجد شرایط در سراسر جهان، مقرر گردید کمیته اجرایی فدراسیون جهانی(IFIA) در پایان هر سال بر اساس فعالیت هایی که مخترعان جهان انجام داده اند از بین افراد واجد شرایط، مخترعانی که اختراعات آنها شامل موارد نوآوری در اختراع، اقدام متفکرانه و منفعت برای بشریت باشد انتخاب و به آنها لقب مخترع (Inv) و عضویت در فدراسیون جهانی اختراعات (IFIA) را اعطا نماید. این عنوان برجسته ترین عنوان در زمینه اختراعات در دنیاست.

سند منتشر شده در لینک فدراسون جهانی مخترعان:

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین