سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان خبر داد

حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی

میلاد لارستان: رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم از موکول کردن رای دادن در ساعات پایانی خودداری کنند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم از موکول کردن رای دادن در ساعات پایانی خودداری کنند.

به گزارش میلاد لارستان، علی‌اکبر نجیب‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: از ساعات اولیه شروع رأی‌گیری، مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش با مراجعه به شعب تعیین‌شده اقدام به رأی‌دهی کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در مجموع ۱۸۵ شعبه شهری و روستایی برای جمع‌آوری آرا مردم این سه شهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۹۱ شعبه شهری و ۹۴ شعبه روستایی به‌صورت ثابت و سیار پیش‌بینی‌ شده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه در هر شعبه اخذ رأی دو صندوق به‌منظور دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مستقر شده است، تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه ۳ هزار نفر وظیفه اجرای سالم انتخابات را برعهده‌ دارند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی با تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی می‌کنند، خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر ۱۰ نفر از ۲۰ کاندیدای این حوزه انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد تا در اسرع وقت به نزدیک‌ترین شعبه برای رأی‌دهی مراجعه و از موکول کردن این کار در ساعات پایانی خودداری کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین