پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

وقوع چند حادثه؛از برخورد ماشین با اسب تا داستان تکراری جاده مرگ

طی شبانه روز گذشته چند حادثه مختلف به وقوع پیوست. نوجوان ۱۶ ساله از دهکویه لارستان قربانی جدید جاده مرگ به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین جنوب، راکب…

طی شبانه روز گذشته چند حادثه مختلف به وقوع پیوست.

نوجوان ۱۶ ساله از دهکویه لارستان قربانی جدید جاده مرگ

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین جنوب، راکب یک موتور سوار نوجوان که قصد ورود به دهکویه از دوربرگردان کنار سه تپه موجود در وسط دو باند جاده داشت بر اثر عدم دید کافی با یک اتوبوس برخورد نمود که متاسفانه منجر به فوت این نوجوان شد .

پس از وقوع حادثه بلافاصله پرسنل اورژاتس جاده ای دهکویه که در فاصله حدود ۵۰۰ متری حادثه بودند در محل حادثه حاضر شده و پس از انجام اقدامات اولیه مصدوم را به اورژانس انتقال دادند اما قبل از رسیدن به لار بر اثر شدت جراحات وارده این نوجوان باخت.

 

برخورد خودرو سواری پژو ۲۰۶ با اسب

برخورد خودرو سواری پژو ۲۰۶ با اسب در محورگراش به چک چک یک مصدوم برجای گذاشت.

اعلام حادثه به پایگاه امدادو نجات بین شهری جمعیت هلال احمر توسط خودرو های عبوری در مورخه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵ مبنی بر برخورد سواری پژو با اسب در کیلومتر ۵ محور گراش به چک چک، سریعا تیم امداد و نجات پایگاه شهدای امدادگر با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که پس از ارزیابی صحنه، یک نفرمصدوم این حادثه توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز اموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) انتقال داده شد.

 

برخورد وانت نیسان با کامیون در محور جهرم به لار

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم در بامداد ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در ساعت ۰۴:۴۲ طی تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات بین شهری رزک مبنی بر برخورد وانت نیسان با کامیون فوتون در کلیومتر ۴۶ محور جهرم به لار تیم امداد و نجات پایگاه جاده‌ای رزک به محل حادثه اعزام شدند.

امدادگران پس از رسیدن به محل اقدام به ایمن سازی محیط کرده و با به کارگیری از تجهیزات رهاسازی راننده وانت نیسان بوسیله ست نجات هیدرولیک را انجام دادند.

پس از رهاسازی مصدومان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

تعداد کل حادثه دیدگان ۴ نفر بودند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین