شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

22 مدرسه لارستان میزبان مهمانان نوروزی

کارشناس تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش لارستان از فراهم بودن زیرساخت‌های ستاد اسکان فرهنگیان در لارستان خبر داد و گفت: ۲۲ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس در لارستان برای پذیرایی از…

کارشناس تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش لارستان از فراهم بودن زیرساخت‌های ستاد اسکان فرهنگیان در لارستان خبر داد و گفت: ۲۲ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس در لارستان برای پذیرایی از هموطنان در طول تعطیلات نوروز پیش‌بینی و تجهیز شده است.

علی قفقازی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: لارستان برای میزبانی و استقبال از مسافران نوروزی آماده است تا بتوانیم روزهایی سرشار از شادی و آرامش همراه با رعایت اصول ایمنی را برای گردشگران و زائرین رقم بزنیم.

وی از فراهم بودن زیرساخت‌های ستاد اسکان فرهنگیان در لارستان خبر داد و افزود: ۲۲ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس در لارستان برای پذیرایی از هموطنان در طول تعطیلات نوروز پیش‌بینی و تجهیز شده است.

کارشناس تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش لارستان با بیان اینکه این مدارس در شهرهای خور، لطیفی و لار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود.

این مسئول با اذعان به اینکه متقاضیان اسکان در مدارس می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش لارستان و کار پذیرش خود را انجام دهند، ادامه داد: اولویت پذیرش مهمانان با فرهنگیان و کارکنان دولت است اما از سایر اقشار نیز پذیرایی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تجهیزات لازم نظیر فرش، پتو، بالشت، یخچال مشترک، آشپزخانه و حمام در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین