سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اسکان ۱۷۰۰ نفر از مهمانان نوروزی در سطح مدارس لارستان

مدیرآموزش و پرورش لارستان گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ یک هزار و ۷۰۰ نفر در سطح مدارس و کلاس های درس این…

مدیرآموزش و پرورش لارستان گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ یک هزار و ۷۰۰ نفر در سطح مدارس و کلاس های درس این شهرستان و در ایام تعطیلات نوروز امسال اسکان یافته اند.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۱ مدرسه در قالب ۱۳۸ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان لارستان پیش بینی شده که در صورت نیاز امکان افزایش مدارس اقامتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی امسال و با هماهنگی ستاد مدیریت اسکان استان و شهرستان ، این تعداد مدارس با امکانات رفاهی مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی شده است.

اسماعیلی گفت: امسال با توجه به اینکه در دو سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی امکان مسافرت برای خانواده ها فراهم نبود ، پیش بینی می شود حجم مسافران و ورودی گردشگران به این شهرستان تاریخی افزایش چشمگیری داشته باشد.

شهرستان لارستان دارای بیش از یک هزار و ۴۰۰ یادمان تاریخی است که تا کنون حدود ۲۰۰ مورد از این یادمان‌ها در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده‌اند.

قلعه اژدها پیکر (دژ اشکانی- ساسانی ، مقبره مادر نادرشاه، بازار قیصریه ،کاروانسراهای نو و گلشن و باغ نشاط از جمله آثار تاریخی واقع در شهر قدیمی لار است که دست طبیعت و دخالت‌های انسانی و البته بی مهری و نبود اعتبار لازم، این بناهای تاریخی را در معرض خطر نابودی قرار داده است.

همچنین برخی روستاها و بخش های پیرامون لارستان امسال با شرایط آب و هوایی مناسب و مناظر بکر طبیعی و تاریخی پذیرا و میزبان گردشگران و میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشورمان شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین