پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اسکان نوروزی فرهنگیان در تمامی مدارس فارس لغو شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در تمامی مدارس فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از…

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در تمامی مدارس فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنانمان به ویژه فرهنگیان، اسکان نوروزی فرهنگیان در تمامی مدارس استان لغو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه قبل از وقوع بیماری کرونا ویروس همه تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از فرهنگیان مهمان نوروزی در مدارس استان تدارک دیده شده بود، گفت: در شرایط کنونی و برای رعایت بهداشت و سلامت هم استانی‌هایمان و فرهنگیان مهمان نوروزی، اسکان نوروزی در استان لغو شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل آموزش و پرورش فارس با بسیج همه امکانات خود در این طرح شرکت کرده و حتی در چند سال اخیر رتبه اول در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی فرهنگی در کشور را به خود اختصاص داده بود گفت: در شرایط کنونی وبا توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن واینکه سلامت همکاران و جامعه اولویت اصلی است توصیه می‌شود فرهنگیان از مسافرت در این ایام پرهیز کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین